Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تحلیل اتصال کوتاه احتمالی در سیستم های توزیع قدرت شامل تولید پراکنده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل اتصال کوتاه احتمالی در سیستم های توزیع قدرت شامل تولید پراکنده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
8th Mediterranean Conference on Power Generation, Transmission, Distribution and Energy Conversion
سال انتشار
2012
کد محصول
1012209
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
430 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

 این مقاله، یک راهکار احتمالی را بر مبنای یک روش مونت کارلو برای ارزیابی تابع چگالی احتمال جریان های اتصال کوتاه سه فاز در یک شبکه توزیع با تولیدات پراکنده، ارائه می کند. راهکار پیشنهادی، همه عدم قطعیت های اصلی اثر گذار بر اندازه جریان های خطا را در نظر می گیرد: تقاضاهای توان بار، پیکربندی های شبکه، محل خطا، امپدانس خطا، نوع خطا و تولیدات توان از ژنراتورهای پراکنده. به طور خاص، سهم تولید پراکنده در شرایط کار پیش از خطا و در طول خطا، تحلیل شده است. کاربردهای عددی نیز برای سیستم توزیع متعادل سه فاز شامل مزارع بادی و یک نیروگاه برقابی کوچک، ارائه و بحث شده اند.

-1مقدمه

توجه فزاینده ای به استفاده از روش های احتمالی به عنوان یک ابزار مهندسی قدرت در حوزه هایی مانند تحلیل حالت دائم، ارزیابی قابلیت اطمینان، کیفیت توان، هماهنگی عایق و غیره مشاهده می شود [1-4].

با توجه به تحلیل اتصال کوتاه، جریان های خطا معمول در بدترین حالت، محاسبه می شوند تا تعداد مطالعاتی که باید انجام شود را محدود کنند. با این وجود، پارامترهای اصلی که بر اندازه جریان های خطا اثر می گذارند (محل و امپدانس خطا، شرایط سیستم، نوع خطا)، دارای طبیعتی تصادفی هستند، طوری که راهکارهای احتمالی، مناسب ترین مسیر برای بررسی سیستم های متعادل و نامتعادل، به نظر می رسند ...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Short circuit analysis
distributed generation
probabilistic approach

ثبت سفارش جدید