Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
676,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تشخیص اشباع جزئی و جبران سازی شکل موج ترانسفورمرهای جریان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تشخیص اشباع جزئی و جبران سازی شکل موج ترانسفورمرهای جریان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Power Delivery
سال انتشار
2015
کد محصول
1012213
تعداد صفحات انگليسی
2
تعداد صفحات فارسی
6
قیمت بر حسب ریال
676,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
395 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

راهکارهای مبتنی بر مشتق، به طور گسترده برای تشخیص اشباع ترانسفورمر جریان (CT) به کار رفته اند. این مقاله یک راهکار مؤثر را برای تشخیص اشباع CT با یک شاخص تمایز عمومی و بدون نیاز به تعریف شدت مجاز، پیشنهاد می کند. برای این منظور، ضرب همزمان مبتنی بر نمونه ی جریان ثانویه در مشتق آن، تنها برای جداسازی بین بخش های موج اشباع شده و اشباع نشده به کار می رود. بازسازی جریان ثانویه اشباع شده، با استفاده از فیلتر کالمن به منظور استخراج مؤثر کمیت های فازور بخش جریان اشباع نشده انجام می شود. نتایج، شواهدی از کارایی تشخیص دهنده پیشنهادی و بازسازی شکل موج مبتنی بر کالمن را فراهم می کنند.

-1مقدمه

ترانسفورمرهای جریان (CT) باید رله های حفاظتی را با سطح جریان خطای کاهش یافته، به صورت صحیح تغذیه کنند. وسایل مناسب برای تشخیص اشباع CT مورد نیاز است که با پردازش سیگنال دیجیتال کار کند. ترتیب کار اصلی، به شناسایی عبور از صفر اول دقیقا قبل از اشباع [1]، ارزیابی اختلاف بین دو زیر پنجره ساخته شده از یک پنجره نیم سیکل جریان [2]، تعیین مشتق و مشتق دوم [3]، … و غیره، وابسته است. با این وجود، برخی از این روش ها بر مبنای یافتن یک نمونه مشخص در مشخصه های شکل موج هستند [2] و بقیه [3] نیاز به شناسایی یک آستانه دارند که بر قابلیت اطمینان الگوریتم اثر بگذارد…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Current transformers
Fault currents
Kalman filters
Detectors

ثبت سفارش جدید