Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " طراحی موثر برای بازارهای برق رقابتی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طراحی موثر برای بازارهای برق رقابتی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Universities Power Engineering Conference UPEC
سال انتشار
2004
کد محصول
1012221
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
937 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



  چکیده

مقررات­ زدایی از صنعت تولید برق تشکیل و گسترش بازاهای برق متعددی را شامل بازارهای خرده ­فروشی، عمده­ فروشی و فرعی نتیجه داده است. طراحی موثر بازارهای برق به ادغام اصول اقتصاد بازار با مشخصات فیزیکی بهره ­برداری سیستم قدرت نیاز دارد. یک بازار برق کارآمد باید نیروی برقی مطمئن و ایمن با قیمت­ های مقرون به صرفه و زیرساخت­های مناسب را تولید نماید. بازار برق باید شفاف بوده، سطحی از قدرت مانور را برای همه ­ی مشترکین بازار فراهم نموده و مکانیزمی جهت تشخیص و تحذیر سوءاستفاده ­ی برق بازار داشته باشد. مهم ­تر از همه، باید به اندازه­ی کافی قدرتمند باشد که در سیستم قدرت در حضور نقوص (کاستی­ های) بازار از هم نپاشد. این مقاله انواع مختلف بازار را درمیان صنعت­ های تولید برق مقرران زدایی شده بررسی و اصول طراحی بازار را برای بازارهای موثر و رقابتی تحلیل می­ کند. از آنجایی­که بازارهای عمده فروشی بیشترین سهم معاملات بازار برق را دارا می­ باشند، این مقاله تمرکز اصلی ­اش را روی بازارهای برق عمده گذاشته است.

-1مقدمه

تحت ساختار یکپارچه ­ی عمودی، برنامه­ ریزی برای کل سیستم قدرت متمرکز شده بود. در اغلب کشورها، هزینه­ های روزافزون برق که مربوط به ناکارآمدی صنعت تولید برق مربوط بوده، تاکنون بیشترین تاثیر روی اصلاحات بازار را داشته بود. اغلب این افزایش هزینه ­ها ناشی از سرمایه­گذاری بیش از حد روی زیرساخت برق بوده که اساساً از پیش­ بینی ­های بار بیش از حد بلندپروازانه همراه با نیروی پرسنلی بیش از حد و عملکرد ضعیف نیروگاه نتیجه شده بود. برای مثال دولت­ های ایالتی در استرالیا روی ظرفیت تولیدی با انتظار داشتن رونق مواد معدنی که حاصل نشد [1]، بیش از حد سرمایه گذاشته بود و نتیجتاً افزایش هزینه­ های برق توسط مشتریان پرداخت شده بود…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Power markets
Electricity supply industry
Power generation economics
Economic forecasting

ثبت سفارش جدید