Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " اینورتر سه سطحی تمام پل باک دوبلِ interleaved " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اینورتر سه سطحی تمام پل باک دوبلِ interleaved
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Power Electronics
سال انتشار
2016
کد محصول
1012231
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
28
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

 یک اینورتر سه سطحی تمام پل باک دوبلِ interleaved­ (IDBFTI) برای سیستم متصل به شبکه در این مقاله پیشنهاد می ­شود. این اینورتر مزایای تکنولوژی interleaved­ موازی را برای اینورتر بصورت ذیل حفظ می­نماید: کاهش ریپل جریان خروجی و اعوجاج کل هارمونیکی جریان خروجی، افزایش چگالی توان سیستم، و کاهش تنش جریانی و تنش حرارتی ادوات توان. بعلاوه، این اینورتر می­تواند مسئله ی جریان گردشی توالی صفر (ZSCC) در سیستم اینورترِ interleaved­ را بوسیله­ ی ساختار جریان حل نموده، و همچنین مزایای عدم وجود مسئله­ ی shoot-through، عدم برگشت معکوس دیود بدنه، و خروجی سه سطحی را دارا می ­باشد. مدارات اینورتر interleaved­، دو کلید فرکانس قدرت را به اشتراک می ­گذارد، که برای هر کاربرد خاص،  مجددا سایزبندی می­شوند، و توسعه­ ی سیستم با بهبود ظرفیت جریان دو کلید، آسانتر است. اصل کار این سیستم با جزئیات کامل معرفی شده و یک نمونه­ ی آزمایشگاهی 2کیلوواتی ایجاد و تست شده است. نتایج تست، اصل کار و عملکرد خوب IDBFTI را بررسی و تایید می­ نمایند.

-1مقدمه

تولید توان جدید، شبکه­ ی هوشمند و فیلتر توان اکتیو (APF)، تقاضای بالاتری برای کیفیت توان و سطح توان اینورترهای متصل به شبکه مطرح می ­نماید. معمولا توپولوژی پل در اینورترهای مرسوم در ازای یک فیلتر القایی خروجی تکی L اتخاذ می ­گردد. در این روش، با افزایش سطوح توان سیستم، فرکانس کلیدزنی سیستم، که بوسیله ­ی تلفات کلیدزنی ادوات توان محدود می­ شود، باید کاهش یابد. بعلاوه، اینورتر توان بالا برای اجتناب استفاده از فیلترهای القایی بزرگ، که می­تواند پاسخ دینامیکی سیستم را کاهش و تلفات را افزایش دهد، شکست می ­خورد. بنابراین، چگونگی متعادل کردن سطح توان، بازدهی مبدل، قابلیت اطمینان و ریپل همچنان یک مسئله­ ی مهم است که باید به آن توجه نمود [2]. فیلتر مرتبه بالا همچون فیلتر LCL معمولا بعنوان یک واسطه­ ی استاندارد برای شبکه بکار می­ رود تا تضعیف مناسب هارمونیک­ ها در نزدیکی فرکانس کلیدزنی را فراهم نماید…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Inverters
Switches
Inductors
Microwave filters
Power harmonic filters

ثبت سفارش جدید