Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " اثرات STATCOM، TCSC، SSSC و UPFC بر پایداری ولتاژ استاتیک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اثرات STATCOM، TCSC، SSSC و UPFC بر پایداری ولتاژ استاتیک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Electrical Engineering
سال انتشار
2011
کد محصول
1012232
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
28
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

هدف این مقاله، مطالعه اثرات چهار کنترل کننده FACTSSTATCOM، TCSC، SSSC و UPFC بر پایداری ولتاژ استاتیک در سیستم های قدرت می باشد. تداوم پخش بار برای ارزیابی اثرات این تجهیزات بر ظرفیت بار سیستم استفاده می شود. با اعمال تئوری انشعاب نقطه زینی با استفاده از PSAT، اثرات این تجهیزات کنترل کننده بر حداکثر نقطه ظرفیت بار، تعیین شده اند. تقویت حاشیه پایداری ولتاژ استاتیک با استفاده از STATCOM، TCSC، SSSC و UPFC در سیستم تست 14 شینه IEEE اصلاح شده مقایسه شده است.

-1مقدمه

ناپایداری ولتاژ، عمدتا مربوط به عدم توازن توان راکتیو است. ظرفیت بار یک شین، در سیستم قدرت، به پشتیبانی توان راکتیوی وابسته است که شین می تواند از سیستم دریافت کند. وقتی سیستم به نقطه حداکثر بارگذاری (MLP) یا نقطه فروپاشی ولتاژ می رسد، هر دوی تلفات توان حقیقی و راکتیو، به سرعت افزایش می یابند. بنابراین، پشتیبانی های توان راکتیو باید محلی و مناسب باشند.دو نوع پایداری ولتاژ بر مبنای قاب زمانی شبیه سازی وجود دارد: پایداری ولتاژ استاتیک و پایداری ولتاژ دینامیک. تحلیل استاتیک تنها شامل حل معادلات جبری است و لذا به لحاظ محاسباتی، ارزان تر از تحلیل دینامیک است. پایداری ولتاژ استاتیک برای مطالعات بزرگ که در حد پایداری ولتاژ برای موارد پیش از حادثه و پس از حادثه باید تعیین شوند، ایده آل است…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Voltage collapse
Static voltage stability
STATCOM

ثبت سفارش جدید