Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
913,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " پخش بار احتمالاتی برای شبکه های توزیع با مولدهای فوتوولتائیک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پخش بار احتمالاتی برای شبکه های توزیع با مولدهای فوتوولتائیک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Power and Energy Society General Meeting PES
سال انتشار
2013
کد محصول
1012233
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
913,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

 مبتنی بر روش مونت کارلو، این مقاله یک الگوریتم پخش بار احتمالی  (PPF) را جهت ارزیابی تاثیر عدم قطعیت تولید فوتولتائیک (PV) بر شبکه های توزیع را توسعه می دهد. نه تنها تصادفی بودن، بلکه هم بستگی توان PV و گشتاورها زمانی که مولدهای PV در یک روز، شروع و اتمام تولید توان می کنند، با روش پیشنهاد شده با استفاده از نظریه احتمال شرطی و تخمین چگالی هسته غیرپارامتریک می کنند، درنظر گرفته شده است داده توان اندازه گیری شده در مولدهای فوتوولتائیک در ایالت اورگون آمریکا و 24 شبکه تست توزیع گره ای به منظور نمایش کاربرد روش پیشنهاد شده در تحلیل PPF ارائه شده است.

-1مقدمه

تولید فوتوولتائیک خورشیدی به طور افزاینده ای در سال های اخیر در دنیا توسعه یافته است. تقریباً 30 گیگاوات از ظرفیت PV خورشیدی جدید در کل دنیا در سال 2011 بهره برداری شده است، که منجر به افزایش کل ظرفیت PV جهانی فعلی به 74 درصد (70 گیگاوات) شده است [1]. پخش بار در سیستم های توزیع با سیستم های PV متصل به شبکه، به صورت تصادفی، به سبب توان خروجی نامعلوم مولدهای PV تغییر می کند. این پخش بار قادر به انعکاس اثر تغییرات تصادفی بر بهره برداری از سیستم های توزیع توسط استفاده ساده از تحلیل پخش بار قطعی سنتی نیست اکا مسئله از طریق تحلیل پخش بار احتمالاتی حل می شود (PPF). در مقایسه با پخش بار احتمالاتی، PPF عدم قطعیت در  اطلاعات سیستم را توسط توصیف تغییرات برحسب توزیع احتمال مناسب توصیف می کند…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



probability
distributed power generation
load flow
Monte Carlo methods

ثبت سفارش جدید