Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " محاسبات پخش بار احتمالی با استفاده از روش انباشتگی ترکیب شده و بسط گرام-چارلیر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
محاسبات پخش بار احتمالی با استفاده از روش انباشتگی ترکیب شده و بسط گرام-چارلیر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE transactions on power systems
سال انتشار
2004
کد محصول
1012240
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

 انتقال با دسترسی آزاد، یک بازار برق تنظیم نشده را ایجاد کرده و چالش های جدیدی را در برنامه ریزی سیستم ایجاد می کند. این مقاله یک روش جدید جهت محاسبه  یک پخش بار احتمالاتی در یک سیستم قدرت گسترده برای هدف استفاده از آن به صورت یک ابزار گزینشی سریع جهت تعیین سرمایه گذاری اصلی در بهبود عدم کفایت سیستم انتقال را پیشنهاد کرده است. این روش ابتکاری، مفهوم انباشتگی و نظریه بسط گرام-چارلیر را جهت دستیابی به توابع توزیع احتمال در جریان های خط انتقال را با یکدیگر ترکیب می کند. این روش به طور قابل ملاحظه ای زمان محاسباتی را کاهش می دهد درحالیکه بالا بودن درجه دقت را حفظ می کند. این مورد تحلیل احتمالاتی در مسائل پخش بار جهت بررسی واقع گرایانه را مقدور می سازد و امکان ارزیابی های کمّی در قابلیت اطمینان سیستم ها را مقدور می سازد.

-1مقدمه

تغییرات اخیر در صنعت برق ایالات متحره، افزایش های قابل توجهی را در استفاده از سیستم انتقال ایجاد کرده است. برنامه ریزی انتقال یک موضوع مهم افزاینده جهت این واقعیت که انتقال دسترسی آزاد فدرال، یک بازار برق با بدنه رقابتی تر و بزرگتر را ایجاد کرده است. این بازار رقابتی چالش هایی را در حوزه برنامه ریزی سیستم ایجاد می کند[1].

محاسبه پخش بار در سیستم های قدرت الکتریکی، یکی از موضوعات اصلی ای است که برنامه ریزان سیستم های قدرت با آن مواجه هستند. مطالعات پخش بار قطعی نیازمند مقادیر مشخصی برای بارها، ورودی های مولد و شرایط شبکه می باشند. در یک محیط با دسترسی آزاد، این اطلاعات به وضوح وقتی که سیستم قدرت به صورت یک سیستم تلفیق شده عمودی استفاده می شود، نمی باشد…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Load flow
Power system planning
Power markets
Investments
Distribution functions

ثبت سفارش جدید