Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " تفاوت اصول پذیرفته ‏شده ‏ی حسابداری یا تقلب در حسابداری؟ شواهدی از ادغام ‏های معکوس چینی حذف شده از بازارهای ایالات متحده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تفاوت اصول پذیرفته ‏شده ‏ی حسابداری یا تقلب در حسابداری؟ شواهدی از ادغام ‏های معکوس چینی حذف شده از بازارهای ایالات متحده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Forensic and Investigative Accounting
سال انتشار
2015
کد محصول
1012270
تعداد صفحات انگليسی
25
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
655 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در سال 2012، یکی از هر چهار دعوی‏ حقوقی بایگانی شده اوراق بهادار فدرال در ایالات متحده مربوط به شرکت ‏های ادغام معکوس چینی بود. با این حال، این دعوی‏ ها بعضی اوقات در دادگاه به سبب عدم داشتن شواهد مستقیم کافی مربوط به تقلب در حسابداری دچار مشکلاتی می‏ شدند. ما روش جدیدی برای تشخیص تقلب پیشنهاد می‏ دهیم: استفاده از شرکت ‏های چینی لیست شده دوجانبه که در ایالات متحده و چین به منظور سازماندهی معیاری برای تفاوت اصول پذیرفته‏ شده ‏ی حسابداری عادی بین دو کشور لیست شدند. با استفاده از این روش‏شناسی، دریافتیم که کسر کوچکی از اختلافات بین صورت‏ های مالی حذف‏ شده ‏ی شرکت‏ های ادغام معکوس چینی در ایالات متحده بایگانی شده و این بایگانی‏ها در چین می‏تواند به تفاوت اصول پذیرفته‏ شده‏ی حسابداری نسبت داده شوند. این حقیقت پیشنهاد می‏ دهد که باقی تفاوت‏ ها، که بزرگ‏تر و بدون توضیح هستند در حقیقت ناشی از تقلب در حسابداری می‏ باشند. بنابراین، منطقی است که نتیجه بگیریم شرکت‏ های حذف شده ‏ی ادغام معکوس چینی سرمایه‏ گذاران ایالات متحده را با حسابداری و داده ‏های مالی مطلوب و متقلبانه فریفته ‏اند.

1-مقدمه

در سال‏های اخیر، ناظران و سرمایه‏گذاران به طور فزاینده‏ای نگران بی نظمی های حسابداری شرکت‏های چینی لیست شده در ایالات متحده شده اند، به ویژه شرکت‏ های ادغام معکوس چینی که در ایالات متحده طی ادغام ‏های معکوس معروف شدند. در سال 2010 و 2011 تقریباً 50 شرکت چینی از سه بازار بورس بزرگ در ایالات متحده حذف شدند و کمیسیون بورس و اورق بهادار موارد تقلب بیش از چهل صادرکننده‏ و مدیران اجرایی را بایگانی کرده که از آن میان در حدود سی شرکت‏ ادغام معکوس چینی تحت بررسی بوده اند. در سال 2012، یکی از چهار دعوی‏ حقوقی اوراق بهادار فدرال در ایالات متحده مربوط به شرکت‏های ادغام معکوس چینی در مدرسه‏ ی قانون استنفورد و مرکز تحقیقات کورنراستون بایگانی شدند. با این حال، هم کمیسیون بورس و اورق بهادار و هم وکلای مدعیان با چالش ‏هایی در بررسی‏ ها و پیگردها روبرو هستند. علیرغم این حقیقت که حسابداری شرکت‏ های ادغام معکوس چینی و داده ‏های مالی بایگانی شده با کمیسیون بورس و اورق بهادار در ایالات متحده تصاویر نامعقولی را ترسیم کرده است، بعضی اوقات رسیدن به یک تصمیم در دادگاه به سبب کمبود شواهد مستقیم کافی مربوط به تقلب در حسابداری دشوار است…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Accounting Fraud
GAAP Difference
Chinese Reverse Mergers

ثبت سفارش جدید