Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " کیفیت گزارشگری مالی چه ارتباطی با کارایی سرمایه گذاری دارد؟ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کیفیت گزارشگری مالی چه ارتباطی با کارایی سرمایه گذاری دارد؟
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Elsevier, Journal of Accounting and Economics
سال انتشار
2009
کد محصول
1012291
تعداد صفحات انگليسی
20
تعداد صفحات فارسی
50
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
344 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

شواهد قبلی مبنی بر اینکه گزارشگری مالی با کیفیت بالا، کارایی سرمایه گذاری را افزایش می دهد، به این موضوع نمی پردازد که آیا گزارش گری مالی، منجر به کاهش سرمایه گذاری بیش از حد با کمتر از حد می شود یا خیر؟ تحقیق حاضر، شواهدی را درباره مستند سازی یک ارتباط منفی (مثبت) شرطی، بین کیفیت گزارشگری مالی و سرمایه گذاری، برای شرکت های فعال در محیط مستعد برای سرمایه گذاری بیش از حد (کمتر از حد) فراهم می سازد. شرکت هایی با کیفیت گزارشگری مالی بالا، همچنین به میزان کمتری از سطوح سرمایه گذاری پیش بینی شده منحرف می شوند و این امر نشان دهنده حساسیت کمتر، به شرایط اقتصاد کلان است. این نتایج، نشان می دهد که یکی از مکانیسم های ارتباط دهنده کیفیت گزارش دهی و کارایی سرمایه گذاری، کاهش ناسازگاری هایی مانند مخاطره اخلاقی و انتخاب نادرست است که سرمایه گذاری کارا را به خطر می اندازد.

-1مقدمه

مطالعات پیشین، نشان می دهند که گزارشگری مالی با کیفیت بالاتر، می بایست منجر به افزایش کیفیت سرمایه گذاری شود. هم سو با این استدلالات، بیدل و هیلاری (2006) دریافتند که شرکت هایی با کیفیت بالاتر گزارش گری مالی، کارایی بیشتری در سرمایه گذاری را-که بر حسب حساسیت جریان نقدی سرمایه گذاری اندازه گیری می شود- نشان می دهند. البته، حساسیت جریان نقدی سرمایه گذاری می تواند هم منعکس کننده محدودیت های مالی و هم افزایش وجه نقد باشد (مثلا کاپلان و زینگلاس، 1997، 2000، فازاری و همکاران، 2000)…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Financial reporting quality
Capital investment

ثبت سفارش جدید