Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " عوامل جغرافيايي در تعريف كيفيت حسابرسي " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
عوامل جغرافيايي در تعريف كيفيت حسابرسي
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Revista de Contabilidad
سال انتشار
2012
کد محصول
1012292
تعداد صفحات انگليسی
24
تعداد صفحات فارسی
33
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
483 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چكيده

هدف اين مقاله تجزيه و تحليل نقش عامل فضايي در تعيين كيفيت حسابرسي است. به طور مشخص چنين فرض مي‌كنيم كه كيفيت حسابرسي متأثر از موقعيت و وجود اثرات سرريز ايجاد شده بوسيله دو عامل است: (1) تخصص و شهرت بنگاه‌هاي مورد حسابرسي و (2) رشد سازماني و اقتصادي موقعيت بنگاه حسابرسي. ما تحقيقي تجربي براي بررسي وجود چنين اثرات فضايي (موقعيت و سرريز) بر روي نمونه‌‌اي نمايانگر بازار حسابرسي اسپانيا، انجام داديم. اين تحقيق شامل تكنيك‌هاي اقتصادسنجي فضايي با درنظر گرفتن مشخصات ويژه واحد مورد حسابرسي و همچنين ديگر عوامل خارجي، است. اين يافته‌ها مرتبط بودن دربرگرفتن بعد فضايي هنگام مطالعه كيفيت حسابرسي را برجسته مي‌سازد. اين نتايج وجود اثر موقعيتي را مطابق با بالاترين مقادير كيفيتي يافت شده در بيشتر مناطق اسپانيايي توسعه يافته، تأييد مي‌كند. به علاوه، اثر سرريز فضايي در ميان مناطق، بر روي مقادير كيفيت حسابرسي تأثيرگذار است. اين تأثير تأييد مي‌كند كه كيفيت حسابرسي در داخل يك موقعيت به اطراف آن نيز گسترده مي‌شود. اين نتايج، از ترويج سياست‌هاي دولتي پشتيباني مي‌كند كه منجر به بهبود كيفيت حسابرسي با درنظر گرفتن اثر سرريز مي‌شود.

1-مقدمه

گزارشات حسابرسي اطلاعاتي توسعه‌يافته‌اي براي عوامل اقتصادي ارائه مي‌كند (Carcello و Nagy، 2004). ديدگاه حسابرسي در مورد كيفيت اطلاعات حسابداري بايد به طريقي در فرايند تصميم‌گيري عوامل اقتصادي، منعكس شده باشد. به دليل اهميت تصميمات اين عوامل، تحقيقات وسيعي، متمركز بر تجزيه و تحليل بنگاه‌هاي حسابرسي، وجود دارند (Chaney و ديگران، 2004). در اين زمينه، يكي از بيشترين عوامل تجزيه و تحليل شده در خصوص كيفيت اطلاعات مالي، نوع حسابرس است. جهت مطالعه اين مشخصه، مطالعات زيادي (Sainty و ديگران، 2002؛ Whisenant و ديگران، 2003؛ Kane و Velury، 2004؛ Chaney و ديگران، 2004 و Louis، 2005)، اندازه حسابرسي را به عنوان جانشيني براي كيفيت، درنظر گرفته‌اند. بر اساس تحقيقات قبلي، اندازه بنگاه حسابرسي، بر روي اعتبار آن و كيفيت گزارش حسابرسي ادراك شده، تأثير مي‌گذارد. بر اساس اين استدلال، بنگاه‌هاي حسابرسي بزرگتر، با ارزش كيفي بالاتري همراه هستند… 

  میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




audit quality
spatial effects
audit market
regional analysis

ثبت سفارش جدید