Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " شکایت های قانونی حسابرس: شواهدی از نقش تعیین کننده ارائه مجدد درآمد " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
شکایت های قانونی حسابرس: شواهدی از نقش تعیین کننده ارائه مجدد درآمد
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Elsevier, Research in Accounting Regulation
سال انتشار
2014
کد محصول
1012295
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
560 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

این مطالعه تحقیق شولز و پالماروس 2004 را درباره شکایات کلی و ارائه های مجدد، که بر شکایات قانونی علیه حسابرس و ارائه مجدد درآمد تمرکز دارد، توسعه می دهد. ما همه مسائل بالقوه حسابداری را به صورت یک به یک، به جای روش گروهی، درباره شکایات قانونی از حسابرس بررسی می کنیم. تاثیر تک تک مسائل حسابداری در ارائه مجدد یکی از مسائل مورد توجه حسابرسان و تنظیم کنندگان استاندارد حسابرسی در هدایت ریسک شکایات علیه حسابرس و ریسک حسابرسی است. هم چنین برای تجزیه و تحلیل مالی و ارزشیابی اوراق بهادار نیز دارای اهمیت است، چون زیان سرمایه گذاران بیشتر است و بازیافت زیانها وقتی حسابرس به عنوان متهم محسوب می شود و به خصوص وقتی حسابرس تجربه شکایات قانونی جدی و منفی دارد، درصد بسیار کمی است. ما دادگاه های گزارشگری مالی را که از سال 2001 تا 2008 اجرا شدند بررسی کردیم و نشان دادیم که ارائه مجدددرآمد- که بسیار متفاوت با دیگر انواع ارائه مجدد است- با متهم شدن حسابرس و تجربه حسابرس از شکایات جدی و با پیامد منفی در ارتباط است.

-1مقدمه

ارائه مجدد- ارائه نادرست- یکی از حوزه های اصلی مطالعه است چرا که سیگنال مشخص و غیر عادی ای می دهد که ارائه نادرست قابل توجه یا گزارش گری مالی غیر منطبق با GAAP رخ داده است. پیامدهای آن برای مشارکت کنندگان بازار که بر صورت های مالی منتشر شده اتکا دارند، اغلب مطلوب نیست. برخی ارائه های مجدد وجود دارند که وقتی اعلام می شوند، همه اطلاعات درباره آنچه رخ داده است را نشان می دهند هر چند قبلا هیچ مشکل گزارشگری مالی منتشر نشده باشد. برعکس ، برخی ارائه های مجدد با افشا های چندگانه و تدریجی اعلام می شوند ( SEC، کمیته مشاوره ای در بهبود گزارشگری مالی 2008). هم چنین سهامدارانی که اوراق بهادار را طی دوره گزارشگری مالی غیر منطبق با GAAP خریداری کرده اند اما در زمان اعلام ارائه مجدد به دنبال خروج از بازار هستند. برای همه این دلایل، محققان به دنبال راه های دیگری برای درخواست ارائه مجدد هستند. یکی از این موارد، شکایات قانونی است. پالمروس و شولز 2004، شواهدی نشان دادند که ارائه مجدد که شامل گروهی از مسائل حسابداری است، که با سود اصلی شناخته می شوند، ارتباط زیادی با شکایات قانونی گزارشگری مالی دارد تا ارائه مجددی که تنها نشان دهنده سایر سودهای غیر اصلی است…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Restatement
Revenue restatement
Auditor litigation

ثبت سفارش جدید