Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " سیستم های شناختی برای مدیریت اطلاعات کسب و کار هوشمند در اقتصاد شناختی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سیستم های شناختی برای مدیریت اطلاعات کسب و کار هوشمند در اقتصاد شناختی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Elsevier, International Journal of Information Management
سال انتشار
2014
کد محصول
1012309
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله، راه کارهای نظری و کاربردی جدیدی به منظور تحلیل داده های هوشمند و مدیریت اطلاعات در حوزه های اقتصاد شناختی ارائه خواهد داد. تحلیل داده های هوشمند و مدیریت اطلاعات توسط سیستم های اطلاعاتی با عنوان سیستم های شناختی انجام می شود، سیستم هایی که برای تفسیر معنایی اطلاعات کسب شده کسب و کار، تخصیص داده می شوند. به منظور تفسیر مفهوم داده های تحلیل شده، باید از الگوریتم های پیچیده زبانی استفاده شود، تا براین اساس، یافتن عناصر کلیدی اطلاعات برای پیش بینی فرایندهای کسب و کار  و مدیریت دانش اقتصادی، امکان پذیر شود. ارائه روش های منتخب از تحلیل معنایی داده ها در اقتصاد شناختی، امکان اجرای  مدیریت اطلاعات محلی و جهانی که موضوع اصلی این مقاله است را می دهد. دراینجا، روش های تحلیل معنایی به مسائل اقتصاد شناختی اختصاص می یابند، این روش ها شامل تفسیر، تحلیل و ارزیابی مجموعه منتخب از نسبت های اقتصادی/ مالی هستند. مفهوم مجموعه داده های تفسیرشده، از طریق تجزیه و تحلیل لایه های معنایی موجود در مجموعه داده های تحلیل شده، ارزیابی می شوند. اطلاعات معنایی کسب شده ممکن است در ارزیابی و پیش بینی فرایندهای کسب و کار آتی مورداستقاده قرار گیرند.

1-مقدمه

 تحلیل داده های هوشمند و مدیریت اطلاعات، توسط سیستم های پیشرفته اطلاعاتی انجام می شوند (زانگ، راس، تیساموتو و سوزوکی، 2003) سیستم هایی که هدف آن ها، استخراج اطلاعات از مجموعه  ای گسترده از داده ها یا حتی زمینه های گسترده تر مانند محیط های شرکت است، تا در نهایت مفهوم چنین اطلاعات یا داده هایی تعیین شود (بادزوئیک و اگیلا، 2009؛ بوچانان و مک منمی، 2012؛ هاچاج و اگلا، 2011؛ اگیلا، 2013). اساسا، تحلیل داده های هوشمند به عنوان تحلیل رایانه ای یا ماشینی درک شده است (بوچانان و مک منمی، 2012). این امر منجر به توسعه سیستم هایی برای استخراج، تحلیل و مدیریت خودکار داده ها گردید (اگیلا و اگیلا، a2012، b2012). گام بعدی در توسعه سیستم های خودکار تحلیل داده، جستجوی راه حل هایی با قابلیت شناخت انواع مختلف داده بود (در تحلیل داده اغلب از داده های عددی، متن یا اطلاعات مجازی مانند داده های تصویری استفاده می شود)، عملکرد این سیستم ها منجر به شناخت صحیح مجموعه اطلاعات تحلیل شده گردید (چامسکی، 1988؛ کوهن و لفبور، 2005؛ دودا، هرت و استورک، 2001؛ آگیلا، a2008، b 2008، 2009)…

  میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Intelligent data analysis
Cognitive economy
Busines

ثبت سفارش جدید