Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " کاربرد پزشکی راه دور برای غربالگری از راه دور رتینوپاتی در بیماران دیابت نوع 2 " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کاربرد پزشکی راه دور برای غربالگری از راه دور رتینوپاتی در بیماران دیابت نوع 2
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Apollo medicine
سال انتشار
2015
کد محصول
1012462
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
7
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

تاریخچه: پزشکی راه دور با هدف پر کردن فاصله موجود در سیستم رساندن مراقبت­ های سلامتی مورد نیاز به افراد توسعه داده شد. ما نقش پزشکی راه دور را در مورد رتینوپاتی دیابتی (DR) مورد بررسی قرار دادیم.

روش: جمعیت مورد مطالعه توسط دوربین 3 مگا پیکسلی بدون گشادی مردمک (دیافراگم) 3nethra royal غربالگری شد. سپس تصاویر در عرض 30 دقیقه از طریق پزشکی راه دور (تله مدیسن) آنالیز و گزارش آن­ها تحویل داده شد. خط پایه پارامترهای جمعیت شناختی ثبت شد و داده ­ها با روش آماری مناسب تجزیه و تحلیل شدند.

نتایج: شرکت ­کننده ­ها (196 مرد و 269 زن) دارای میانگین سنی 10 ±57 سال و مدت ابتلا به بیماری 6.78±10.4 سال بودند. نتایج غربالگری رتینوپاتی نشان دهنده 86 درصد سلامت قعر چشم (بخش خلفی چشم شامل شبکیه)، 11 درصد مبتلا به ریتینوپاتی دیابتی بدون انتشار (NPDR) و 2 درصد مبتلا به رتینوپاتی دیابتی منتشر شونده بود (PDR) و همچنین 1 درصد از بیماران دچار تورم قابل ملاحظه لکه زرد شبکیه بودند. NPDR در سه حالت خفیف (20 نفر)، معمولی (22 نفر) و شدید (9 نفر) مشاهده شد.

نتیجه ­گیری: تحقیق ما اهمیت و آسان بودن استفاده از تله مدیسن را در غربالگری رتینوپاتی دیابتی نمایان می­کند. استفاده از تکنولوژی دسترسی به متخصصان شبکیه را بهبود بخشیده و منجر شده تا بیماران مراقبت­ های جامعی را در یک مکان دریافت کنند.

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده پزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Type 2 diabetes
Telemedicine
Retinopathy

ثبت سفارش جدید