Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " شيمی " با موضوع " اصول شیمی سبز: راندمان در طراحی واکنش " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اصول شیمی سبز: راندمان در طراحی واکنش
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Chemical Society Reviews
سال انتشار
2012
کد محصول
1012476
تعداد صفحات انگليسی
16
تعداد صفحات فارسی
49
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این بررسی آموزشی، مفاهیم بنیادی شیمی سبز و پایدار – اقتصاد اتم و مرحله (حداقل مراحل و هدررفت اتمی) و فاکتور E - در چارچوب کلی بهره وری در سنتز آلی ارائه شده است. اهمیت حداقل کردن پسماند از طریق استفاده گسترده از کاتالیز در تمامی اشکال آن - همگن، ناهمگن، کاتالیز آلی و کاتالیز زیستی - بحث شده است. این اصول به طور کلی با نمونه های ساده کاربردی مانند اکسیداسیون الکل و کربن دار کردن و کاهش نامتقارن کتون نشان داده شده است. واکنش دوم توسط یک فرآیند سه آنزیمی برای تولید یک حد واسط کلیدی در سنتز عامل کاهش دهنده کلسترول (آتورواستاتین) با آوردن مثال تفهیم شده است. تثبیت (بیحرکت کردن) آنزیم به عنوان توده های آنزیم متصل عرضی (CLEAs) به عنوان یک ابزار بهینه سازی کارکرد عملی ارائه شده است. استفاده از آنزیم های تثبیت شده در فرآیندهای آبشاری کاتالیزوری با یک فرآیند سه آنزیمی برای تبدیل بنزآلدئید به اسید (S)-ماندلیک با استفاده از یک combi-CLEA حاوی سه آنزیم نشان داده شده است. در نهایت، عبور از تولید مواد شیمیایی مبتنی بر فسیل به تولید مواد مبتنی بر زیست توده پایدار تر مورد بحث قرار گرفته است.

-1مقدمه

 راندمان در سنتز آلی

تاریخ شیمی آلی و کاتالیز به Berzelius بر می گردد که هر دو شیمی را به ترتیب در سال های 1807 و 1835 ابداع کرد ]1[. Berzelius یک معتقد ثابت قدم در حیات گرایی بود که دریافت که مواد آلی مشتق شده از ماده زنده با توجه به یک نیروی حیاتی عرفانی (vis vitalis) صورت می گیرد که سنتز آنها در آزمایشگاه انجام می شود. از این رو، سنتز Wohler از اوره محصول طبیعی از آمونیاک و سیانیک اسید در سال 1828 اهمیت فوق العاده ای داشت. به وضوح نشان داده شده است که، در اصل، ترکیبات آلی متمایل به سنتز در آزمایشگاه هستند و خبر از مرگ نظریه نیروی حیاتی می دهند…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله شيمی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده شيمی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


green chemistry

ثبت سفارش جدید