Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " انتقال مؤثر و کارآمد دانش در محیط‌های پروژه‌ای متکی به فناوری‌های مدرن: توسعه‌ی مقدماتی و عوامل تأثیرگذار کلیدی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
انتقال مؤثر و کارآمد دانش در محیط‌های پروژه‌ای متکی به فناوری‌های مدرن: توسعه‌ی مقدماتی و عوامل تأثیرگذار کلیدی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Elsevier, Procedia Computer Science
سال انتشار
2015
کد محصول
1012485
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
303 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

در این مقاله قصد داریم تا فرآیند انتقال دانش به شکلی مؤثر  و کارآمد را به منظور تضمین موفقیت پروژه مورد بحث و بررسی قرار دهیم. تأکید خاصی بر روی عوامل تعیین کننده‌ی فرهنگ سازمانی که بر فعالیت‌های ارزش محور صحه می‌گذارد وجود دارد. در این مقاله قصد داریم تا نتایج عمده‌ای که از مطالعه‌ی نقش کارگزاران دانش در یک محیط پویا و متکی به فناوری‌های نوین و مدرن به دست آمده است را بررسی کنیم. هدف این پژوهش، ارتقای سطح انتقال دانش در جهت بهبود موفقیت یک پروژه می‌باشد. در همین راستا به توسعه و ترکیب فعالیت‌های پژوهشی در این خصوص پرداخته‌ایم تا بتوانیم عوامل کلیدی تعیین کننده برای موفقیت را بر مبنای بهترین تدابیر مشخص سازیم. از این رو، به توسعه‌ی یک ابزار حسابرسی جامع که متشکل از بیانیه‌هایی صریح می‌باشد پرداخته‌ایم. هدف این ابزار این بوده که فرآیند ارزیابی کارائی فعلی سازمان را صرف نظر از انتقال دانش نسبت به بهترین تدابیر اتخاذی، برای مدیران و تصمیم گیران تسهیل سازد. نقشی که این پژوهش ایفا کرده است یک نقش سه محوری می‌باشد. اول اینکه بستر راهکاری را برای جهت‌گیری‌های پژوهشی آینده در حوزه‌های ضروری در مدیریت پروژه فراهم می‌سازد. دوم، این مطالعه به ترکیب بیشینه و ادبیات پژوهشی موجود پرداخته و مباحثی آکادمیک و دانشگاهی را بدان اضافه می‌کند. سوم اینکه توسعه‌ی یک ابزار حسابرسی جدید می‌تواند به عنوان یک منبع ارزیابی مستقل برای رهبران و تصمیم گیران بکار گرفته شده و بنابراین به آن‌ها در پر کردن شکاف بین نظریه و عمل کمک ساز باشد.

 

1-مقدمه

پژوهش‌های علمی نشان می‌دهد که مدیریت دانش به عنوان فرآیند و عاملی کلیدی برای موفقیت یک پروژه به حساب می­آید [1,2,3]. انتقال دانش به شکلی کارآمد می‌تواند تأثیر قابل ملاحظه‌ای بر روی کارائی پروژه داشته باشد. به شکلی خاص‌تر، پژوهشگران یافته‌اند که مدیریت دانش می‌تواند روابط بین کارمندان را بهبود بخشیده و مهارت‌های حل مسائل و مهارت‌های فنی را نیز بهبود داده و همچنین مهارت‌های تصمیم گیری کلیدی را ارتقا دهد [7]. انتقال مؤثر و کارآمد دانش می‌تواند به شکلی کارآمد بر روی موفقیت بلند مدت سازمان تأثیر داشته باشد و می‌تواند به عنوان مهم‌ترین منبع استراتژیک برای یک سازمان و آن‌هم در یک محیط پروژه در نظرگرفته شود [3]

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






Knowledge transfer
organizational culture
project success
best practice

ثبت سفارش جدید