Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
913,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " مکانیزم موثر پیمایش NAT برای برنامه‌های کاربردی IMS در شبکه‌های 3GPP " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مکانیزم موثر پیمایش NAT برای برنامه‌های کاربردی IMS در شبکه‌های 3GPP
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE ntelligent Information Hiding and Multimedia Signal Processing IIH-MSP
سال انتشار
2014
کد محصول
1012489
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
913,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
547 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

برگردان آدرس شبکه (NAT) راه‌حل عمده برای حل مشکل کمبود آدرس IP است. بااین حال، NAT ارتباطات همتا به همتا و درخواست اینترنت‌گرا را می‌شکند. به منظور حل این مشکل، بسیاری از راه‌حل‌های پیمایش NAT مانند کاربری پیمایش بخش برای NAT (STUN)، استاندارد جهانی اتصال لوازم جانبی مختلف کامپیوتر2 (UPnP)، پیمایش بااستفاده از رله NAT (TURN)، لایه کاربرد دروازه4 (ALG) و ایجاد اتصال تعاملی5 (ICE) ارائه شدند. پروژه مشارکت نسل سوم (3GPP) راه‌حل ALG را می‌پذیرد، که نیازمند اصلاحاتی برای کلاینت، برای حل مسئله پیمایش NAT نیست. راه‌حل ALG از پروکسی RTP برای برگردان بسته‌های RTP استفاده کرده است، که این کار تاخیر و احتمال گم‌شدن بسته‌ها را افزایش می‌دهند. این مقاله راه‌حلی را برای بهبود راه‌حل ALG برای مفاهیم IMS در محیط 3GPP ارائه می‌دهد. مدل تحلیلی را برای تحلیل ALG بدست می‌آوریم و راه‌حلی را ارائه می‌دهیم و این دو راه‌حل را از نظر توان عملیاتی و تاخیر باهم مقایسه می‌کنیم.

1-مقدمه

با رشد تعداد دستگاه‌های متصل به اینترنت، حل مشکل کمبود آدرس IP به یک مسئله بسیار بسیار مهم تبدیل شد. برگردان آدرس شبکه (NAT) و پروتکل اینترنت نسخه6 (IPv6) دو راه‌حل ممکن هستند. از آنجایی که IPv6 تاکنون خیلی فراگیر نشده است، NAT راه‌حل اصلی است که آدرس IP عمومی را بین چندین دستگاه در NAT به اشتراک می‌گذارد. بااین حال NAT ارتباطات همتا به همتا و درخواست اینترنت‌گرا را می‌شکند. این مسئله به عنوان مسئله پیمایش NAT بررسی شده است. برای حل این مسئله، چندین راه‌حل پیمایش NAT مانند کاربری پیمایش بخش برای NAT (STUN) [4]، استاندارد جهانی اتصال لوازم جانبی مختلف کامپیوتر (UPnP) [9]، پیمایش بااستفاده از رله NAT (TURN) [7]، لایه کاربرد دروازه (ALG) [8]؛ . ایجاد اتصالات تعاملی(ICE) [6] را ارائه دادند. افزاره دروازه اینترنت1 (IGD) در راه‌حل UPnP نقشی مانند NAT را بازی می‌کنند و از تابع UPnP پشتیبانی می‌کنند. تجهیزات کاربر (UE) با IGD برای ایجاد و بازیابی نگاشت IP/پورت ارتباط برقرار می‌کنند. بااین حال، راه‌حل UPnP از محیط‌های چند-NAT پشتیبانی نمی‌کند [9]...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





IP networks
Ports (Computers)
Delays
Throughput

ثبت سفارش جدید