Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
913,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " مرور کلی بر رویکرد برش : انتشار داده با حفظ سودمندی و محرمانگی داده ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مرور کلی بر رویکرد برش : انتشار داده با حفظ سودمندی و محرمانگی داده ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Science and Research IJSR
سال انتشار
2012
کد محصول
1012498
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
913,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
998 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

 انتشار داده با حفظ محرمانگی و سودمندی داده ها به تازگی توانسته است داده های با ابعاد بالا را به طور موثری مدیریت کند. در این مثال، برای پرداختن به پیشرفت های تکنولوژی داده کاوی از رویکرد برش استفاده شده است. روش برش، سودمندی داده ها و محرمانگی آنها را نسبت به رویکردهای تعمیم داده و باکت بندی افزایش می دهد. روش  برش می تواند با داده های ابعاد بزرگ سروکار داشته باشد، در حالیکه روش تعمیم در برخورد با این نوع داده ها، میزان زیادی از اطلاعات را از دست خواهد داد. روش برش همچنین مانع از افشای عضویت شده و رویکرد افشا را معین می سازد.

1-مقدمه

حوزه ی داده کاوی که به سرعت در حال رشد است، فرآیند کشف الگوهای جالب و دانش از پایگاه داده های بزرگ می باشد. این روش همچنین فرآیند KDD نیز نامیده می شود، برای مثال کشف دانش از داده ها. این رویکرد امکان تحلیل داده را فراهم می آورد، در حالیکه حریم خصوصی داده ها را نیز حفظ می کند. حریم خصوصی داده ها از توزیع غیرضروری یا عمومی یا مورد سو استفاده قرار گرفتن اطلاعات شخصی و محرمانه توسط شخص ثالث، جلوگیری می کند. در انتشار داده ها با حفظ محرمانگی، اطلاعات مفید و جالب با حفظ محرمانگی اطلاعات حساس انتشار داده می شوند. دو مرحله یا گام در حفظ محرمانگی روند انتشار داده ها وجود دارند، اولین آن جمع آوری داده ها و دومین آن انتشار داده است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Data Publishing
Data privacy
Generalization
Bucketization
Slicing
Data Utility

ثبت سفارش جدید