Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " مدیریت کیفیت جامع در شرکت کوچک و متوسط تولیدی در کشور هند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت کیفیت جامع در شرکت کوچک و متوسط تولیدی در کشور هند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Manufacturing Procedia Manufacturing
سال انتشار
2018
کد محصول
1012510
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
772 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در گزارشات عملی، اثر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد شرکت در بسیاری از مطالعات مورد بررسی قرار گرفته است. در مقایسه با شرکت های تولیدی بزرگ، اکثر شرکت های کوچک و متوسط روند کندی دارند و اغلب به سمت تصویب شیوه های مدیریت کیفیت تمایل دارند. اين مقاله با هدف بررسي رابطه بين ابعاد مديريت كيفيت و عملكرد شركت، با در نظر گرفتن كسب و كارهاي كوچك و متوسط به عنوان نقطه تمرکز برای پژوهش انجام شده است. علاوه بر این، هدف این پژوهش شناسایی موانع عمده برای پذیرش شیوه های مدیریت کیفیت در شرکت های کوچک و متوسط تولیدی است. داده های تجربی از نمونه ای از 127 شرکت تولیدی در هند برای پوشش هدف این تحقیق بکار گرفته شده است. تست مدل ساختاری از فرضیه های پیشنهادی پشتیبانی می کند که مدیریت کیفیت جامع به طور مثبت با عملکرد تولید ارتباط دارد.

1-مقدمه

امروزه، شرکت های کوچک و متوسط تحت فشار رقابتی شدیدی هستند و این ناشی از افزایش رقابت جهانی و نیازمندی های مشتریان است. این چالش ها همراه با وجودقیمت بالای مواد تولیدی و انرژی در چند سال اخیر باعث شده است که شرکت های کوچک و متوسط عملیات شان را در سطح استراتژیک و هم در سطح تاکتیکی بهینه سازی و اصلاح کنند. کیفیت به عنوان یک محرک قابل توجه برای شرکت های کوچک و متوسط تولیدی در این عصر رقابت جهانی در نظر گرفته می شود. اکثریت شرکت های تولید کننده موفق استراتژی مدیریت کیفیت جامع (TQM) را پذیرفته و سهم ارزشمند خود را به دست آورده اند [3، 4، 5، 6، 7]. فلسفه مدیریت کیفیت جامع (TQM) به صورت عمده بوسیله شرکت های بزرگ تعیین می شود اما ترس از دست دادن قرارداد ها با شرکت های تولیدی بزرگ باعث شده است که شرکت های کوچک و متوسط، سیستم کیفیت را در عملیات شان به کار بگیرند و اثربخشی و رقابت پذیری شان را افزایش دهند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Total quality
SMEs
firm performance

ثبت سفارش جدید