Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " موقعیت یابی مبتنی بر GPS با نرخ تطبیقی و کارایی انرژی برای تلفن های هوشمند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
موقعیت یابی مبتنی بر GPS با نرخ تطبیقی و کارایی انرژی برای تلفن های هوشمند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Proceedings of the 8th international conference on Mobile systems, applications, and services. ACM
سال انتشار
2010
کد محصول
1012514
تعداد صفحات انگليسی
16
تعداد صفحات فارسی
58
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
5 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

بسیاری از اپلیکیشن های در حال ظهور گوشی های هوشمند به اطلاعات موقعیت یابی نیاز دارند تا بتوانند سرویس های آگاه از زمینه (متن) یا مبتنی بر مکان ارائه دهند. در این اپلیکیشن ها،  اغلب GPS در میان جایگزین های خود ترجیح داده می شود مانند سیستم های موقعیت یابی مبتنی بر GSM/WiFi، زیرا دقت این سیستم ها بسیار بالاست. با این حال، GPS بسیار تشنه ی قدرت است. از این رو، یک رویکرد مشترک این است که GPS سیکل وظیفه ی دوره ای را به کار بگیریم. با این حال، سیکل گذاری وظیفه GPS برای انرژی های پایین تری، تبادلی با دقت موقعیت یابی دارد. نیاز کلیدی برای این اپلیکیشن ها یک سیستم موقعیت یابی است که اطلاعات موقعیت یابی هوشمند ارائه دهد در حالیکه حداقل انرژی را صرف کند.

-1مقدمه

بسیاری از اپلیکیشن های در حال ظهور گوشی های هوشمند به اطلاعات موقعیت نیاز دارد تا سرویس های آگاه از زمینه و یا مبتنی بر موقعیت ارائه کند. سیستم توموگرافی شهری ما [13] یک مثال خوب است. این سیستم به کاربر امکانی را می دهد تا کلیپ های ویدیویی را مشاهده کند و هر کدام را با عنوان اطلاعات موقعیت اخیر ضمیمه کند و سپس به طور خودکار هر ویدیو را به یک سرور آپلود کند. بسیاری از اپلیکیشن های حسگر مشارکتی در جایی که تلفن همراه به طور مستقل شرایط محیطی یا فعالیت کاربر را ضبط می کند، همچنین به طور مداوم اطلاعات موقعیت را ضبط می کند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Energy-Efficient
Adaptive Positioning
Smartphone
GPS
Sensor

ثبت سفارش جدید