Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " نوسان ساز نویز فاز cross-coupled با استفاده از تکنیک بهبود سوئینگ خروجی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نوسان ساز نویز فاز cross-coupled با استفاده از تکنیک بهبود سوئینگ خروجی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Elsevier, Microelectronics Journal
سال انتشار
2014
کد محصول
1012534
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

یک نوسان ساز کنترل شده با ولتاژ (VCO) در فرایند CMOS 0.18 میکرومتر در این مقاله ارائه شده است. بحث این مقاله به منظور فراهم کردن یک روش بدیع برای بهبود نویز فاز که یکی از جدالی ترین موضوعات در زمینه VCO است، می باشد. برخلاف بیشتر ایده هایی که برای کاهش نویز فاز که بر مبنای اتلاف جریان بالاتر برای افزایش سوئینگ ولتاژ خروجی می باشد، ارائه شده اند. این روش جدید مشخصات بهتری در مقایسه با راه حل های متداول دارد. مدار ارائه شده قادر است دامنه نوسان اضافه ای را بدون افزایش سطح جریان فراهم کند، و از حذف جریان و بهینه سازی توپولوژی بهره می برد. تحلیل دامنه ولتاژ حداکثر ارائه شده می تواند عملکرد بهینه مدار ارائه شده را تایید کند. نتایج شبیه سازی پس از layout در فرکانس 2.3 گیگاهرتز با فرکانس آفست 1 مگاهرتز و 3 مگاهرتز نویز فازی حدود 125dB/Hz و -136.5dB/Hz را نشان می دهند. جریان مدار 1.3 میلی آمپر است که از یک منبع تغذیه 1.8 ولتی گرفته می شود. همچنین، شبیه سازی مونت کارلو برای اطمینان از حساسیت مدار ارائه شده به تغییرات فرایند و فرکانس، استفاده شده است که بسیار نویدبخش می باشد.

1-مقدمه

 نوسان سازهای محلی یا کریستال ها به صورت متداول برای کاربردهای مختلفی استفاده می شدند که امروزه نمی توانند معیارهای غالب مانند هزینه پایین، اندازه کوچک و مصرف توان پایین را برآورده کنند. از آنجا که به نظر می رسد قرار دادن کریستال فرکانسی روی تراشه غیرممکن باشد، طراحی نوسان ساز بدون کریستال با نویز فاز مناسب برای تکنولوژی RF آینده ضروری است. چندین تکنیک متفاوت برای غلبه بر مساله عدم دقت نوسان سازهای بدون کریستال ارائه شده اند. به منظور رسیدن به عملکرد نویز فاز قابل قبول در یک VCO، عوامل کلیدی مانند دما، منبع تغذیه و تغییرات فرایند را باید در نظر گرفت. در 2009، Mcorquodale و همکاران [1] از یک ساختار مکمل برای نوسان ساز استفاده کردند. با بهره گیری از فیدبک تقسیم کننده فرکانسی، یک مدار جبران ساز جدید، و یک مدار مرجع bandgap با جبران سازی ضریب دمایی مرتبه دوم، Mcorquodale و همکاران [1] به نویز فاز خوب و همچنین سطح جیتر خوبی دست یافتند مانند نوسان سازهای کریستالی. با این فیدبک و ساختار پیچیده که نویز فاز و جیتر را بهبود می دهد، توان و جریان اتلافی بالا اجتناب ناپذیر خواهند بود…

  میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Voltage controlled oscillator
Ultra low phase noise

ثبت سفارش جدید