Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " عملکرد ریز شبکه های شبکه شده در یک سیستم توزیع " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
عملکرد ریز شبکه های شبکه شده در یک سیستم توزیع
نویسنده/ناشر/نام مجله :
CSEE Journal of Power and Energy Systems
سال انتشار
2015
کد محصول
1012539
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
30
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

در این کار، یک مدل الکترومغناطیسی PSCAD، برای اجتماعی از ریز شبکه ها ساخته شده است. این مدل به عنوان یک مورد عملی از سیستم های جزیره ای منبع پراکنده از استاندارد IEEE 1547.4، شامل سه ریز شبکه است که از طریق سیستم توزیع ولتاژ متوسط (MV) شبکه شده اند. سپس، سناریوهای عملیاتی معمول برای هر دو حالت عملکرد متصل به شبکه و جزیره ای، شبیه سازی شده اند. خروجی های این مطالعه، امکان پذیری عملیاتی ریز شبکه های شبکه شده در سیستم های توزیع الکتریکی و کارایی کنترل های افت متداول در تسهیل معامله انرژی ریز شبکه ها و حفظ پایداری های ولتاژ و فرکانس، تحت اختلالات طبیعی شبکه را نشان می دهند. این بررسی، به این علت قابل توجه است که نیازها و مسائل ناشی از کنترل های اولیه برای تسهیل معاملات انرژی کنترل های دوم و سوم در راهبرد کنترل سلسله مراتبی ریز شبکه های شبکه شده در سیستم توزیع MV را مورد توجه قرار می دهد. مطالعات آینده الگوریتم های کنترل دوم و سوم، نیاز دارند که الزامات جدید برای اطمینان از امنیت ولتاژ و فرکانس سیستم را در بر بگیرند.

-1مقدمه

در سال های اخیر، ریز شبکه ها در دانشگاه، صنعت و دولت، به عنوان یک وسیله مهم برای الحاق تولید پراکنده، دستیابی به امنیت انرژی و بهبود انعطاف پذیری شبکه، شناخته شده اند [1]-[3]. طبق تعریف وزارت انرژی آمریکا، یک ریز شبکه، «گروهی از بارهای بهم پیوسته و منابع انرژی پراکنده در مرزهای الکتریکی کاملا تعریف شده، است که به صورت یک هویت قابل کنترل تنها نسبت به شبکه کار می کند» [4]. ویژگی اصلی ریز شبکه ها، شامل قابلیت کار در هر دو حالت متصل به شبکه و جزیره ای و الحاق تولید تجدید پذیر است. دیدگاه های وسیع تر از ریز شبکه ها می توانند در منابع تحقیقی یافت شوند که در آنها، مرزهای ریز شبکه ها، به صورت انعطاف پذیر تعریف شده اند [5]، [6]. طبق استاندارد IEEE 1547.4 [6]، سلسله مراتبی از ریز شبکه های با ظرفیت های مختلف می تواند داخل سیستم توزیع الکتریکی ساخته شود که از ریز شبکه های ساختمانی که عمدتا شامل شبکه LV کاربر نهایی انرژی هستند تا ریز شبکه های تغذیه کننده و ریز شبکه های پست که شامل بخش هایی از شبکه سیستم توزیع ولتاژ متوسط (MV) هستند را در بر می گیرد (شکل 1)…

  میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Distributed generation
distribution system
hierarchicalcontrols

ثبت سفارش جدید