Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " ثبت تصویر نوری به SAR خودکار بوسیله استخراج خط تکراری و تطبیق نقطه طیفی مجتمع ورونوی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ثبت تصویر نوری به SAR خودکار بوسیله استخراج خط تکراری و تطبیق نقطه طیفی مجتمع ورونوی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Transactions on geoscience and remote sensing
سال انتشار
2015
کد محصول
1012554
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
30
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
9 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

ثبت تصویر نوری به SAR خودکار، به علت ناسازگاری ویژگی های پرتوسنجی و هندسی، به عنوان یک مسأله چالشی در نظر گرفته می شود. روش های مبتنی بر ویژگی، کارایی خود را به اثبات رسانده اند؛ با این وجود، استخراج و تطبیق ویژگی های مشترک، دشوار هستند و استحکام این روش ها وابستگی زیادی به نتایج استخراج ویژگی دارد. در این مقاله، یک روش جدید بر مبنای استخراج خط تکراری و تطبیق نقطه طیفی مجتمع ورونوی، توسعه یافته است. ایده اصلی، شامل سه جنبه است: 1) یک رویه تکراری که استخراج قطعه خط و تطبیق تقاطع های خط را ترکیب می کند، برای جلوگیری از شکست ثبت ناشی از استخراج ویژگی ضعیف، پیشنهاد شده است. 2) یک راهبرد چند سطحی ثبت درشت به ریز، ارائه شده است. هدف ثبت درشت، حفظ ساختارهای خطی اصلی، همزمان با کاهش افزونگی داده ها و در نتیجه فراهم کردن نتایج تطبیق ویژگی مقاوم برای ثبت ریز است. 3) نمودار ورونوی، در تطبیق نقطه طیفی اضافه شده تا دقت تطبیق بین دو مجموعه از تقاطع خطوط را بهبود بیشتری بخشد. نتایج تجربی، نشان می دهند که روش پیشنهادی، عملکرد تطبیق را بهبود می بخشد. در مقایسه با روش های قبل، الگوریتم پیشنهادی می تواند به طور مؤثر و مقاوم، جفت نقطه های قابل اطمینان کافی را تولید کرده و ثبت دقیق را فراهم کند.

-1مقدمه

ثبت تصویر، فرآیند روی هم گذاری دو یا چند تصویر از یک صحنه مشخص است که در زمان های مختلف از نماهای مختلف و/ یا بوسیله حسگرهای مختلف گرفته شده اند [1]. دقت بالا از مدت ها قبل دنبال شده است، زیرا اساسا، دقت آمیختن تصویر و تشخیص تغییر را تعیین می کند [2]. مشخص شده که استفاده مکمل از داده های نوری و SAR، می تواند مفید باشد [3]، [4]: داده های نوری، قابلیت تفسیر پذیری خوبی دارند، اما به آسانی تحت تأثیر شرایط جوی قرار می گیرند، در حالیکه داده های SAR، قادر به تحویل اطلاعات در تمام روز و شب هستند، اما از نویز لکه ذاتی جدی رنج می برند. بنابراین، اطلاعاتی که به دقت از هر دو منبع داده استخراج می شوند، قابلیت ما برای مشاهده زمین را توسعه بیشتری می دهند…

  میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Feature extraction
Optical imaging
Optical sensors
Adaptive optics

ثبت سفارش جدید