Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " شناسایی خطای اولیه در سیم‌پیچ استاتور ژنراتور سنکرون: یک روش CMFFLC " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
شناسایی خطای اولیه در سیم‌پیچ استاتور ژنراتور سنکرون: یک روش CMFFLC
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IETE JOURNAL OF RESEARCH
سال انتشار
2018
کد محصول
1012564
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
33
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله، یک استراتژی ترکیبی از الگوریتم بهینه‌سازی پروانه شعله (MFO) و کنترل‌کننده منطق فازی (FLC) برای شناسایی خطای اولیه ژنراتور سنکرون پیشنهاد می‌شود. انگیزه اصلی ساختار پیشنهادی، تحلیل خطاهای اولیه مربوط به یک ژنراتور آسنکرون تحت شرایط مختلف نظیر شرایط عادی کار و شرایط غیرعادی می‌باشد. در وهله اول، یک ژنراتور سنکرون در شرایط عادی از نقطه بعد از ژنراتور مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، خطا در ژنراتور سنکرون رخ داده و مراحل الگوی مورد نظر بررسی شده و سیگنال‌هایی که به‌عنوان شکل موج‌های تغییریافته در نظر گرفته می‌شوند، اندازه‌گیری می‌شوند. برای جمع‌آوری مجموعه داده از سیگنال‌های اندازه‌گیری شده، MFO ارائه می‌شود که سیگنال را استخراج کرده و مجموعه داده‌های ممکن را ساختاربندی می‌کند. پس از تشکیل مجموعه داده‌های کامل، FLC اجرا شده و نوع خطایی را که در سیم‌پیچ استاتور ژنراتور سنکرون رخ داده است، شناسایی می‌کند. به‌منظور ارزیابی اثربخشی روش پیشنهادی، خطاهای اولیه مورد تحلیل قرار می‌گیرند. روش پیشنهادی در محیط MATLAB/Simulink پیاده‌سازی شده و با استفاده از معیارهای عملکرد نظیر دقت، صحت، فراخوانی و ویژگی اثبات می‌شود. همچنین، روش پیشنهادی با معیارهای عملی نظیر مربع خطای متوسط، درصد خطای مطلق متوسط، خطای بایاس متوسط، و زمان محاسبات، مورد تحلیل قرار گرفته و روش پیشنهادی در مقایسه با استراتژی‌های مختلف نظیر شبکه‌های عصبی مصنوعی، فازی، و فازی عصبی تطبیقی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

1-مقدمه

با کمک الگوهای کنترل سیستم قدرت نظیر تحریک ژنراتور، سیستم‌های کنترل گاورنر توربین، و غیره، در حالت عادی سیستم با شرایط حالت دائمی، منطبق می‌شود. در میان این الگوها، مهم‌ترین المان‌های سیستم قدرت عبارت‌اند از ژنراتورها، و در نتیجه حفاظت سریع و ایمن آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است [1]. سهم بسزایی از محرک‌های صنعتی، امروزه به‌وسیله ژنراتورهای سنکرون ساخته می‌شوند (SGها). در مواردی که نوع مدیریت، یک نکته و یا یک فاکتور کلیدی در تولید است [2]، مدیریت سیستم در حوزه‌های مختلفی صورت می‌گیرد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Synchronous generator
Three-phase fault and stator
winding current

ثبت سفارش جدید