Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تحلیل شدت نسبی نویز دستگاه های دارای اجزای اپتوالکترونیک متشکل از ترانزیستور نوری با پیوند ناهمگون و دیود لیزری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل شدت نسبی نویز دستگاه های دارای اجزای اپتوالکترونیک متشکل از ترانزیستور نوری با پیوند ناهمگون و دیود لیزری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Solid-Srare Electronics
سال انتشار
1997
کد محصول
1012632
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
718 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

تحلیل شدت نسبی نویز (RIN) یکی از ملاحظات مهم برای طراحی بهینه­ ی عملکرد سیستم در اکثر سیستم ­های ارتباطات نوری است. یکپارچه ­سازی دستگاه ­های نوری و الکترونیکی موجب ایجاد مشخصه ­های جدید همچون فیدبک داخلی الکتریکی و نوری در میان اجزا شده است. این بر عملکرد نویز دستگاه نیز اثر خواهد گذاشت. یک تحلیل کمّی بر روی عملکرد RIN دستگاه یکپارچه­ ی اپتوالکترونیکی متشکل از دیود لیزری (LD) و ترانزیستور نوری با پیوند ناهمگون (HPT) ارائه شده است. ما اثرات فیدبک نوری داخلی حاصل از LD بر HPT و تکثیر بهمنی در دستگاه را نیز در نظر گرفتیم. مشخص شد که فیدبک نوری داخلی موجب بهبود RIN دستگاه بویژه در نزدیکی آستانه می­شود.

1-مقدمه

دستگاه­ های یکپارچه­ ی اپتوالکترونیکی (OEID) با عملکرد تقویت و کلیدزنی نوری توجهات بسیاری را در پردازش سیگنال نوری به خود معطوف داشته ­اند. در OEID، دستگاه­ های نوری و الکترونیکی در هم ادغام شده ­اند، این عمدتاً به صورت عمودی و بدون استفاده از المان­ های هدایتی در میان آنها است [1]. آنها معمولاً از یک بخش تشخیص نوری و یک جزء گسیل نوری تشکیل شده ­اند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



optoelectronic

ثبت سفارش جدید