Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " یک روش انتخاب اتصال برای تعویض کانال عمودی در محیط بی سیم ترکیبی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک روش انتخاب اتصال برای تعویض کانال عمودی در محیط بی سیم ترکیبی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Applied Sciences on Biomedical and Communication Technologies
سال انتشار
2008
کد محصول
1012678
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

نسل بعدی شبکه های بی سیم  از شبکه های دسترسی ناهمگن  3جی تلفن همراه، وای فای، وایمکس با سایر فن آوری دسترسی در حال ظهور تشکیل خواهد شد. برای حمایت از میزبان موبایل در بی سیم پوشش ترکیبی، یک روش کنترل تعویض کانال عمودی متقابل لایه مطرح شده است. برای انتخاب کارای اتصال به شبکه بهینه، ویژگی هایی از پلت فرم چند لایه ارائه شده است تا مولفه تصمیم­ را دست به دست کند. الگوریتم ارائه شده بر اساس مفهوم فازی-عصبی ترکیبی با اتلاف بسته و زمان تاخیر پایین است. ما مدل خود را تحت سناریوهای مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم. نتایج حاصل از آزمایشات، مزایای استفاده از طرح پیشنهادی را نشان می دهد.

1-مقدمه

یقین داریم که نسل بعدی شبکه های بی سیم دسترسی به فن آوری های مختلف از جمله WLAN (802.11x) ، WWAN ها مانند سرویس رادیویی بسته عمومی (GPRS)، سیستم ارتباطات از راه دور  موبایل جهانی (UMTS)، CDMA و وایمکس (ارتباطات متقابل گسترده جهانی برای دسترسی میکروویو) و دیگر فن آوری­ های دسترسی در حال ظهور مانند شبکه های مش را بکار می­ گیرد. هدف اصلی همکاری فن آوری های متنوع بی سیم، ارائه دسترسی در همه جا به خدمات خواستار است. هر یک از فن آوری فوق، مشخصات خود را از نظر سطح کیفیت سرویس (QoS)، منطقه تحت پوشش، پهنای باند و هزینه دارد. پایانه های موبایل ورودی (MTS) مانند تلفن های هوشمند و PDA ها قادر به رابط دسترسی چند حالته برای پشتیبانی از انواع مختلف فن آوری ­های دسترسی به امواج رادیویی در تجهیزات واحد هستند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Communications technology
Computer science
Information technology

ثبت سفارش جدید