Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " پایداری زمان محدود ورودی- خروجی سیستم های خطی مرتبه کسری با 1>a> " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پایداری زمان محدود ورودی- خروجی سیستم های خطی مرتبه کسری با 1>a>
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Transactions of the Institute of Measurement and Control
سال انتشار
2015
کد محصول
1012692
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
523 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

پایداری زمان محدود ورودی- خروجی (IO-FTS) برای دسته ای از سیستم های نامتغیر با زمان خطی مرتبه کسری با یک مرتبه متناسب کسری 1>a>، در این مقاله بررسی شده است. به منظور ارائه ویژگی پایداری، ابتدا ویژگی جدیدی را برای مشتقات کسری Caputo تابع لیاپانوف فراهم می کنیم که نقش مهمی را در نتایج اصلی ایفا می کند. سپس، مفاهیم IO-FTS برای سیستم های طبیعی مرتبه کسری و سیستم های منفرد مرتبه کسری، معرفی شده و چند شرط کافی، برای تضمین IO-FTS به ترتیب برای سیستم های طبیعی مرتبه کسری و سیستم های منفرد مرتبه کسری برقرار شده اند. در نهایت، کنترل کننده های فیدبک حالت، برای حفظ IO-FTS سیستم های حلقه بسته مرتبه کسری حاصل، طراحی شده اند. دو مثال عددی برای نشان دادن کارایی نتایج پیشنهادی، فراهم شده اند.

-1مقدمه

حسابان کسری، به عنوان تعمیم حسابان معمولی به حالت مرتبه غیر صحیح شناخته می شود و با علاقه فزاینده ای، مورد بررسی قرار گرفته است (Kilbas et al., 2006; Podlubny, 1999). این مسأله، عمدتا ناشی از این حقیقت است که بسیاری از سیستم ها، یک دینامیک مرتبه کسری را نشان می دهند. خط انتقال نیمه بی نهایت مقاومتی خازنی (RC) دارای تلفات، اولین سیستم فیزیکی است که به صورت گسترده به عنوان سیستمی که رفتار کسری نشان می دهد، شناخته شده که در آن، جریان داخل خط، برابر با نیم مشتق ولتاژ اعمالی است. سیستم های دیگری که دارای دینامیک مرتبه کسری هستند، ویسکوالاستیسیته، نویز رنگی، قطبش الکترود- الکترولیت، قطبش دی الکتریکی، اثرات لایه مرزی در کانال ها و امواج الکترومغناطیسی می باشند (Das, 2011). مسائل پایداری و کنترل سیستم های مرتبه کسری، در مقالات زیادی مطالعه شده اند (Efe, 2011; Li et al., 2010; Matignon, 1996; Tan et al., 2010; Yeroglu and Tan, 2011). برای نمونه، ناحیه پایداری برای سیستم های نامتغیر با زمان خطی مرتبه کسری، توسط Matignon (1996) بحث شده است و Li et al. (2010)، پایداری سیستم های دینامیک غیر خطی مرتبه کسری را با استفاده از روش دوم لیاپانوف، مطالعه کرده است…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Fractional order systems
linear time invariant systems
finite time stability

ثبت سفارش جدید