Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " تاثیر تجدید ارائه حسابداری روی بازنگری های سود و برآورد هزینه سرمایه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثیر تجدید ارائه حسابداری روی بازنگری های سود و برآورد هزینه سرمایه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Review of accounting studies
سال انتشار
2004
کد محصول
1012697
تعداد صفحات انگليسی
20
تعداد صفحات فارسی
32
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

این مقاله تاثیر تجدید ارائه حسابداری را بر هزینه سرمایه سهام داران بررسی می کند. ما نشان می دهیم که بطور متوسط، تجدید ارائه های حسابداری هم منجر به کاهش در سودآینده مورد انتظار و هم افزایش در هزینه سرمایه سهام داران شرکت می شود. بسته به مدل مورد استفاده، درصد افزایش نسبی در میانگین هزینه سرمایه سهامداران بین 7 تا 19 درصد در ماه بعد از یک تجدید ارائه، خواهد بود. افزایش نسبی در هزینه سرمایه با گذر زمان و پس از کنترل انحراف پیش بینی تحلیلگر، از بین می رود؛ اما همچنان بطور متوسط بین 6 تا 15 درصد در غالب شرایط محافظه کارانه ادامه می دهد. همچنین نشان می دهیم که تجدید ارائه انجام شده به وسیله حسابرسان، همراه با بیشترین افزایش در هزینه سرمایه است و شرکت هایی با تجربه اهرمی بیشتر، افزایش هزینه سرمایه بیشتری را تجربه می کنند. در مجموع، شواهد ما سازگار با این است که تجدید ارائه های حسابداری، منجر به کاهش کیفیت سود درک شده شرکت و افزایش نرخ بازگشت سرمایه گذاران می شود.

1-مقدمه

این مقاله، تاثیر تجدید ارائه های حسابداری را بر سود آینده مورد انتظار و هزینه سرمایه، بررسی می کند. تحقیقات پیشین نشان میدهد که تجدید ارائه صورت های مالی، منجر به کاهش عمده در ارزش بازار و برآوردهای بازده غیرعادی از 4 تا 12 درصد، بسته به نمونه مورد بررسی می شود. این زیان در ارزش بازار را می توان به برخی عوامل شامل تجدید نظر در سود آینده مورد انتظار بعلت عدم وجود سود گذشته، تجدید نظر در نرخ رشد موردانتظار، عدم اطمینان در ارتباط با شایستگی مدیریتی و ادراکات درباره کیفیت کلی سود، نسبت داد. اگرچه برخی از این عوامل، ارزش شرکت را از طریق یک کاهش مستقیم در جریان های نقدی موردانتظار آینده کاهش می دهد، بقیه آنها، ارزش شرکت را از طریق نرخ تنزیلی کاهش می دهد که توسط سرمایه گذاران به جریان نقدی مورد انتظار آینده (یعنی هزینه سرمایه) نسبت داده شده است...

 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




accounting restatements
cost of capital
earnings quality

ثبت سفارش جدید