Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " روش کارآمد تشخیص تشدید زیرسنکرون و محدودیت های آن " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
روش کارآمد تشخیص تشدید زیرسنکرون و محدودیت های آن
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Electrical Power and Energy Systems
سال انتشار
2012
کد محصول
1012759
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله، روشی نوین برای تشخیص پدیده ­ی تشدید زیرسنکرون یا SSR در سیستم انتقال با جبرانسازی سری ارائه می­دهد. روش پیشنهادی برای تشخیص فرکانس و دامنه ­ی تشدید زیرسنکرون در زمان بسیار کوتاه به منظور جلوگیری از خرابی­ های سیستم ­های انتقال طراحی شده است. این خرابی­ ها به احتمال زیاد زمانی اتفاق خواهند افتاد که دامنه­ ی تشدید زیرسنکرون با سرعت کافی میرا نشوند. مدولاسیون سیگنال خاص در اندازه­ گیری جریان AC به منظور تشخیص تشدید زیرسنکرون پیشنهاد می­شود. این الگوریتم با استفاده از موارد تست مختلف مبتنی بر مدل محک دوم IEEE برای تشدید زیرسنکرون مورد بررسی قرار گرفت. نتایج محاسبات نشان می­ دهد که مفهوم پیشنهادی، گزینه­ ی مناسبی برای تشخیص فرکانس ­های زیرسنکرون است.

1-مقدمه

خازن­ های سری معمولاً در سیستم­ های انتقال فشار قوی برای اطمینان از جبرانسازی توان راکتیو مورد استفاده قرار می­گیرند. با اینحال، وجود جبرانسازی سری می­تواند موجب اثرات تشدید زیرسنکرون (SSR) شود. بطور کلی، پدیده ی SSR در سیستم ­های توان الکتریکی در نتیجه­ ی برهم­ کنش­ توربین ژنراتور با خط انتقال دارای جبرانسازی سری در مسافت زیاد، روی می­دهد [1]. وضعیتی در سیستم توان الکتریکی روی می­دهد که در آن، شبکه­ های الکتریکی انرژی را با سیستم مکانیکی ژنراتور در فرکانس ­هایی کمتر از فرکانس نامی خط انتقال مبادله می­کنند (50 هرتز برای اروپا). به گفته ­ی مرجع [1] چنین فرکانسی در بازه­ ی 15 تا 90% فرکانس نامی شبکه است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید