Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " از جمعیت به بازار: نقش عملکرد سرمایه‌گذاری جمعی مبتنی بر پاداش در جذب سرمایه‌گذاران حرفه‌ای " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
از جمعیت به بازار: نقش عملکرد سرمایه‌گذاری جمعی مبتنی بر پاداش در جذب سرمایه‌گذاران حرفه‌ای
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Research Policy
سال انتشار
2017
کد محصول
1012767
تعداد صفحات انگليسی
23
تعداد صفحات فارسی
66
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ما بر فعالیت‌های مخاطره‌آمیز کارآفرینانه جدید مبتنی بر فنّاوری که از سرمایه‌گذاری جمعی مبتنی بر پاداش استفاده می‌کنند تمرکز می‌کنیم و تأثیر عملکرد آن‌ها در این کانال‌های تأمین مالی بر احتمال تأمین بودجه بعدی از سوی سرمایه‌گذاران حرفه‌ای را بررسی می‌کنیم. ما همچنین چگونگی تحت تأثیر قرار گرفتن این اثر توسط امتیازنامه‌های اعطاشده برای ایده محصول جدید و سرمایه اجتماعی کارآفرین را بررسی می‌کنیم. نتایج حاصل از نمونه‌ای از پروژه‌های تکنولوژیکی که در سایت کیک استارتر راه‌اندازی شده است نشان می‌دهد که التزام به پرداخت مقدار پول بیشتر در سرمایه‌گذاری جمعی می‌تواند توجه سرمایه‌گذاران حرفه‌ای را جلب کند و به‌این‌ترتیب به تأمین مالی بعدی کمک کند. با این حال، این ادله مثبت تنها زمانی مؤثر است که با وجود امتیازنامه‌ها یا یک شبکه بزرگ از روابط اجتماعی تکمیل شود.

1-مقدمه

سرمایه‌گذاری جمعی یک روش جدید برای تأمین بودجۀ انواع پروژه‌های جدید است که به بنیان‌گذاران پروژه‌های انتفاعی، فرهنگی یا اجتماعی این امکان را می‌دهد تا به‌جای محصولات / پاداش‌ها یا حقوق صاحبان سهام، از افراد بسیاری، یعنی جمعیت، درخواست تأمین مالی و سرمایه‌گذاری کنند (Mollick،2014 ). جالب‌توجه است که پروژه‌های سرمایه‌گذاری جمعی می‌توانند به میزان قابل‌توجهی در هدف و اندازه متفاوت باشند، اعم از پروژه‌های هنری کوچک تا طرح‌های جدید کارآفرینی در جست‌وجوی صدها هزار دلار سرمایه اولیه (Schwienbacher و Larralde، 2012). تأثیر قابل‌ملاحظه سرمایه‌گذاری جمعی بر بخش‌های مختلف توسط برخی از آمار و ارقام قابل‌توجه تعیین شده است. درواقع، مقدار پولی که از سرمایه‌گذاری جمعی در سال 2014 به دست آمد، حدود 16 میلیارد دلار در سراسر جهان بود و انتظار می‌رود که در چند سال آینده رشد چشمگیری داشته باشد (Barnett، 2015). در حال حاضر دو شکل از سرمایه‌گذاری جمعی وجود دارند: سرمایه‌گذاری جمعی مبتنی بر پاداش (یا مبتنی بر محصول) و سرمایه‌گذاری جمعی مبتنی بر سهام (Belleflamme و همکاران، 2014). در اولین شکل، به‌عنوان‌مثال، در کیک استارتر، کارآفرینان از افراد دعوت می‌کنند تا پروژه‌های خود را در عوض پاداش‌های متناسب با میزان وجوه ارائه‌شده تأمین مالی کنند. پاداش‌های معمول شامل محصولی است که در صورت موفقیت پروژه توسط کارآفرین تجاری می‌شود. در شکل دوم سرمایه‌گذاری جمعی، به‌عنوان‌مثال، در سرمایه‌گذار جمعی، کارآفرینان از افراد می‌خواهند که این پروژه را در عوض یک سهم از سهام(سهم مالکانه) تأمین مالی کنند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Reward-based crowdfunding
New technology-based venture financing

ثبت سفارش جدید