Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " نگاهی به حریم خصوصی و اعتماد در اینترنت اشیاء " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نگاهی به حریم خصوصی و اعتماد در اینترنت اشیاء
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Workshop on Security and Privacy for Internet of Things and Cyber-Physical Systems
سال انتشار
2015
کد محصول
1012768
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
490 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

 فناوری اینترنت اشیاء (IoT)، نه تنها در محیط‌های صنعتی و تجاری، بلکه در زندگی شخصی ما با استفاده از دستگاه‌های هوشمند در خانه به‌سرعت در حال محبوب شدن است. چنین دستگاه‌هایی اغلب با سرویس‌های ابری که استفاده آسان و دسترسی جهانی فراهم می‌کنند، به هم وصل می‌شوند. بااین‌حال، مدیریت توازن میان اعتماد به ارائه‌دهنده خدمات و نیاز به حفظ حریم خصوصی افراد، با توجه به تبادل خودکار اطلاعات شخصی متعدد، به یک چالش بزرگ تبدیل می‌شود. ما در این مقاله، یک مدل رسمی پیشنهاد می‌کنیم که بین اطلاعات، حریم خصوصی و اعتماد ارتباط برقرار ­کند و به‌طور خودکار با حفظ کنترل کاربر بین این واژه‌ها نگاشت می­کند.

1- مقدمه

اینترنت اشیا (IoT) در سال‌های اخیر درنتیجه‌ی رشد سریع دستگاه‌های متصل به اینترنت توسعه یافت. بنابراین، همان‌طور که سیریک و همکاران [1] به‌تازگی اشاره کرده‌اند، امنیت، به‌ویژه حریم خصوصی و اعتماد، همچنان به‌عنوان چالش‌های عمده باقی می‌مانند. برنامه‌های کاربردی IoT، مانند خانه‌های هوشمند که برای مثال از حسگرها برای تشخیص حضور در اتاق برای کنترل نور استفاده می‌کنند، اطلاعاتی از حوزه‌های حساس و شخصی زندگی ما جمع‌آوری می‌کنند. در چنین ارتباطات خودکاری، مالک هیچ نقش فعالی در ارتباطات ایفا نمی‌کند، بلکه در عمل خود به دستگاه‌ها و خدمات متکی است. با این وجود، اطلاعات شخصی قابل‌شناسایی (PII) همواره توسط صاحب اطلاعات پردازش نمی‌شود، بلکه توسط یک سرویس خارجی انجام می‌شود...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Internet of Things
Trust
Privacy

ثبت سفارش جدید