Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " اندازه گیری SINR، RSRP، RSSI و RSRQ در شبکه هایی با تکامل طولانی مدت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اندازه گیری SINR، RSRP، RSSI و RSRQ در شبکه هایی با تکامل طولانی مدت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Wireless & Mobile Networks
سال انتشار
2015
کد محصول
1012804
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

چهار معیار اصلی مدیریت منابع رادیویی (RRM) در سیستم ­هایی با تکامل بلند مدت (LTE) عبارتند از شاخص کیفیت کانال (CQI)، قدرت دریافت سیگنال منبع (RSRP)، کیفیت دریافت سیگنال منبع (RSRQ) و شاخص قدرت دریافت سیگنال حامل (RSSI). معیار کیفیت کانال که با نرخ سیگنال به تداخل و نویز (SINR) نشان داده می ­شود، برای انطباق لینک همراه با زمان بندی بسته استفاده می ­شود، در حالی که RSRP و RSRQ برای تصمیم گیری تحویل در طول تحویل intra-eUTRAN (شبکه جهانی دسترسی تصادفی زمینی تکامل یافته) در LTE لازم هستند. در این مقاله، نتایج برخی از اندازه ­گیری­ های عملی که با استفاده از یک ابزار اندازه گیری تجاری یعنی NEMO Handy از یک شبکه LTE زنده در استرالیا ثبت شده، تجزیه و تحلیل شده است تا روابط احتمالی بین SINR، RSRP، RSSI و RSRQ بررسی شده، و اثر SNR بر توان عملیاتی ارزیابی شود. علاوه بر این، رخدادهای تحویل  intra-eUTRAN که در طول دوره آزمون در منطقه آزمون رخ داده، مورد بررسی قرار گرفته است. از این تحلیل ­ها اطلاعات مفیدی به دست آمده است، مانند اینکه: اگر SINR در یک اسلاتِ اندازه گیری خوب باشد، توان عملیاتی بالاتر است؛ RSRP و SNR به طور میانگین با هم متناسب هستند؛ و هر چه تفاوت بین RSSI و RSRP کمتر باشد، RSRQ بهتر است، که هر کدام از این موارد با نظریه سازگار است. تمام نتایج اندازه گیری با استفاده از برنامه های کامپیوتری ساخته شده بر روی پلت فرم MATLAB بررسی شده ­اند.

-1مقدمه

در سال های اخیر، تقاضا برای دسترسی به برنامه های کاربردی با نرخ داده بالا در دستگاه تلفن همراه به طرز محسوسی افزایش یافته است. LTE، که معمولاً به عنوان 4G عرضه شده، سیستم سلولی بی­سیم مبتنی بر OFDMA/SCFDMA (دسترسی چندگانه با تقسیم فرکانس متعامد در downlink / دسترسی چندگانه با تقسیم فرکانس حامل منفرد در uplink) با استاندارد 3GPP است که عمدتاً بر ارائه نرخ داده با قله بالا، کارایی طیفی بالا، تقویت ظرفیت و پوشش، زمان گردش کوتاه، و انعطاف پذیری طیف تمرکز دارد [1، 2، 3]. شبکه دسترسی رادیویی LTE که معمولاً e-UTRAN نامیده می شود، فقط از eNodeBها تشکیل شده که در آن تمام توابع مربوط به RRM انجام می شوند. RRM تضمین می کند که منابع رابط هوایی به شکلی کارامد به کار رفته ­اند، به طوری که کارایی شبکه حداکثر شود، کیفیت سرویس (QoS) مورد نیاز برای هر یک از خدمات/حامل/کاربران تضمین شود، و ظرفیت بالا و پوشش طراحی شده، حفظ شود…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






RRM
SINR
RSRP
RSSI
RSRQ
Link Adaptation

ثبت سفارش جدید