Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " شبکه مجموعه آیتم مکرر بروز شونده سریع برای حذف تراکنش " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
شبکه مجموعه آیتم مکرر بروز شونده سریع برای حذف تراکنش
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Elsevier, Data & Knowledge Engineering
سال انتشار
2015
کد محصول
1012807
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

شبکه مجموعه آیتم مکرر (FIL) یک ساختار سودمند برای استخراج قوانین وابستگی است. هرچند، ایجاد یک FIL برای یک پایگاه داده تغییر یافته نیازمند زمان و حافظه زیادی است. در حال حاضر، ره یافتی برای بروزرسانی یک FIL با تراکنش های حذف شده وجود ندارد. بنابراین، این مقاله یک ره یافت برای حفظ FILها برای حذف تراکنش بدون بازبینی پایگاه داده اصلی، در صورتیکه تعداد تراکنش های حذف شده از حد آستانه تعیین شده بر اساس مفاهیم دیفست ها و پیش-بزرگ کوچکتر باشد، پیشنهاد می کند. یک رهیافت مبتنی بر دیفست ها ابتدا برای ایجاد سریع یک FIL استفاده می شود. سپس دو روش پیشنهادی (مبتنی بر تیدست ها و دیفست ها) برای بروزرسانی FIL با حذف تراکنش استفاده شده ­اند. آزمایشات نشان داد که روش مبتنی بر دیفست ها از روش های مبتنی بر تیدست ها و حالت-دسته ای بهتر عمل می کند.

1-مقدمه

استخراج قانون ارتباط (AR) [1,15,24] یک مسئله مهم است، که در داده کاوی و کشف دانش مورد توجه دانشمندان قرار گرفته است. آن ها کاربردهای گسترده ای دارند، از قبیل تجزیه و تحلیل داده سبد، وب کاوی معنایی، متن کاوی و غیره. روش های متداول برای کاوش ARs به دو دسته تقسیم می شوند: (1) کاوش مجموعه آیتم­های مکرر (FIs) از پایگاه داده ها [5,7,8,18] و پایگاه داده های جریان دار [4,19] و (2) کاوش ARs از FIs. بر اساس آزمایشات، فاز (2) به آسانی قابل پیاده سازی است اما نیاز به زمان پردازش بالایی دارد. اخیرأ، شبکه­ های مجموعه آیتم مکرر (FILs) و شبکه­ های مجموعه آیتم بسته مکرر (FCILs) برای کاوش موثر ARs پیشنهاد شدند [13,20,21,25]. ایجاد FILs/FCILs زمان بیشتری از بدست آوردن مجموعه های آیتم (بسته) مکرر می طلبد، اما تولید ARs از FILs/FCILs بسیار کارآمدتر از انجام این کار از طریق مجموعه های آیتم (بسته) مکرر است [17,20]. بنابراین، استخراج ARs بر اساس FILs/FCILs از روش سنتی، زمانی که هر دو فاز کاوش مد نظر است، بهتر عمل می کند… 

 
  میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Data mining
Frequent-itemset lattice
Transaction deletion

ثبت سفارش جدید