Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " فیزیک " با موضوع " نانوذرات مغناطیسی برای دارو رسانی موضعی با استفاده از ایمپلنت‌های مغناطیسی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نانوذرات مغناطیسی برای دارو رسانی موضعی با استفاده از ایمپلنت‌های مغناطیسی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Magnetism and Magnetic Materials
سال انتشار
2007
کد محصول
1012828
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

نانوذرات مغناطیسی کاندیدهای خوبی هستند که برای انتقال هدفمند عوامل ضدتوموری مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها می‌توانند در ناحیه‌ی موردنظر تجمع پیدا کنند؛ اثرات جانبی دارو را کاهش دهند و کارایی شیمی‌درمانی را بهبود ببخشند. ما روشی را پیشنهاد می‌کنیم که در آن آهنرباهای دائمی با استفاده از روش لاپراسکوپی به طور مستقیم در اندام آسیب‌دیده کاشته می‌شوند. این روش استفاده از نانوذرات Fe@C را پیشنهاد می‌کند؛ دوکسوروبیسین در این نانوذرات بارگذاری شده و به صورت داخل وریدی تزریق می‌شود. ذرات زمانی که به آهنربا جذب می‌َشوند؛ دارو را در ناحیه تومور آزاد می‌کند. این روش به نظر می‌رسد امیدوارکننده‌تر و موثرتر از روشی باشد که بر مبنای استفاده از میدان‌های مغناطیسی خارجی عمل می‌کند.

1-مقدمه

انتقال هدفمند عوامل ضدویروسی جذب شده بر سطح نانوذرات مغناطیسی یک جایگزین نویدبخش برای شیمی‌درمانی متداول است. ذراتی که با دارو بارگذاری شده‌اند؛ با کمک یک آهنربای خارجی در بافت هدف تجمع می‌یابند. داروها سپس در دراز مدت در ناحیه‌ی مورد نظر آزاد می‌شوند. این درمان موضعی می‌تواند اثربخشی درمان را بهبود ببخشد و سمیت سیستمیک را کاهش دهد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله فیزیک در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید