Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تاثیر ساختار روتور بر شاخص های تشخیص خطا در موتورهای سوئیچ رلوکتانسی دو فاز " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثیر ساختار روتور بر شاخص های تشخیص خطا در موتورهای سوئیچ رلوکتانسی دو فاز
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, TRANSACTIONS ON MAGNETICS
سال انتشار
2014
کد محصول
1012835
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

در این مقاله، تاثیر ساختار روتور بر تغییرات شاخص های تشخیص خطا برای موتورهای سوئیچ رلوکتانسی (SRM)، مورد مطالعه قرار گرفته است. به منظور دست یابی به این هدف، دو SRM جدید به صورت SRM روتور شیب دار  (SRM-SL) و SRM روتور-پله ای (ST-SRM) تحلیل و همراه با یک SRM معمولی تست شده است. براین اساس، سه شاخص مشهور به صورت تغییرات شاخص اندوکتانس مشترک (MII)، شاخص نیرو شعاعی (RFI)، و شاخص گشتاور (TI) به منظور تشخیص ارزیابی رخداد خطا گریز از مرکز در ساختارهای مختلف پیشنهاد شده است. به منظور ارزیابی مشخصه های موتور، تغییرات نشتی شار، چگالی شار و اندوکتانس به صورت برخی از صفات الکترومغناطیسی SRM، SRM-SL و ST-SRM به دست آمده است و با به کارگیری روش المان محدود گذرا سه بعدی تحلیل شده است. سپس، تمامی این سه موتور با توجه به خطا گریز از مرکز و شاخص تشخیص خطا به صورت مجزا در سطوح مختلف شدت خطا به دست آمده اند. به طور خلاصه، تاثیر ساختار روتور بر تمامی این سه شاخص در ابتدا تحلیل شده است. سپس، مقاوم ترین و تحمل پذیرترین شاخص در برابر خطا مستقل از ساختار موتور برای یک کاربرد مشخص معرفی شده است. به منظور تایید نتایج شبیه سازی، یافته های تجربی نیز شامل شده اند.

-1مقدمه

تشخیص و تحلیل خطا، یکی از مهم ترین نیازمندی ها در حوزه نظارت و کنترل ماشین های الکتریکی راه اندازی شده جهت جلوگیری بیشتر از بازده کمتر، آسیب های ناگوار و همچنین افزایش زمان عملکرد مفید ماشین می باشد. روش های مختلف طراحی مانند مدلسازی تحلیلی [1,2]، روش المان محدود [3,4]، مدار معادل مغناطیسی [5]، نظریه تابع سیم پیچ [6]، روش تفاضل محدود [7]، تحلیل ساخت مجدد میدان توسعه یافته [8]، و ... این موضوع به این معنی است که کاربرد روش ها باید با درنظرگرفتن اثرات ساختارهای فیزیکی ماشین های مختلف ارزیابی شود…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید

 

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Reluctance motors
Rotors
Torque
Stator windings

ثبت سفارش جدید