Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مروری بر پاسخ تقاضا در شبکه های هوشمند و الگو های بازار " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مروری بر پاسخ تقاضا در شبکه های هوشمند و الگو های بازار
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Innovative Smart Grid Technologies ISGT
سال انتشار
2010
کد محصول
1012836
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

پاسخ تقاضا (DR) بخش مهمی از ظهور الگوهای شبکه هوشمند است. اگرچه بسیاری از DR ها که در در شبکه هوشمند ظاهر می شوند، در سطح توزیع هدف گذاری می شوند، برنامه های DR به عنوان عناصر مهم برای قابلیت اطمینان و عملیات اقتصادی سیستم انتقال و بازارهای عمده فروشی در نظر گرفته می شوند. در زمینه انرژی و بازارهای سرویس فرعی تسهیل شده توسط ISO/RTO  ها، برنامه های DR ممکن است به صورت گسترده به صورت مبتنی بر بازار یا مبتنی بر قابلیت اطمینان و بسته به شرایطی که DR به کارگرفته می شوند، دسته بندی شوند: در گذشته DR در مقابل سیگنال های اقتصادی تامین می شد درحالی که اخیراً این موارد به صورت کلی در شرایط اضطراری راه اندازی می شوند. بسته به طراحی بازار ISO/RTO و استانداردهای اجرایی کاربردی، تولیدات بازار DR ای که می تواند ارائه شود، ممکن است شامل انرژی، خدمات جانبی ذخیره (به عنوان مثال، ذخیره مکمل/ چرخان ذخیره پاسخ/چرخان، یا ذخیره تنظیم کننده)، و ظرفیت باشد.

در این مقاله، ما ابتدا به بررسی جنبه های مختلف پاسخ تقاضا در الگوهای شبکه هوشمند می پردازیم. سپس به اختصار به بیان وجود و تکامل برنامه های پاسخ تقاضا در ISO/RTO ها و بازارهای محصولی که آنها درآن شرکت دارند، می پردازیم. با بررسی برخی از چالش ها و جواب های بالقوه برای پایده سازی DR تحت شبکه های قدرت و الگوهای بازار، به بیان نتیجه گیری می پردازیم.

-1مقدمه

مفهوم شبکه هوشمند در ابتدا با بیان شبکه های الکتریکی خود-بهبود دهنده در برابر بلایای طبیعی و یا عملیات تخریبی مخرب معرفی شد. با این حال، برخی توسعه ها منجر به بسط مفهوم ادراک شده ابتدایی شبکه هوشمند است و به شکل گیری چهره جدید از صنعت برق کمک می کند. این موارد شامل (الف) تاکید بر حفاظت محیط، شامل تولیدات متغیر (باد، خورشید، ...) پاسخ تقاضا و تولید توزیع شده، ب) راه اندازی برای به کارگیری ارزیابی بهتر، شامل نزدیک تر شدن به محدوده زانو اشباع و در حالیکه عملکرد قابلیت اطمینان سیستم حفظ شود و ج) نیاز برای انتخاب مشتری ارتقاء یافته، است. شکل زیر به بیان این عوامل در رابطه با ظهور الگو شبکه هوشمند پرداخته و موقعیت پاسخ تقاضا را در این عرصه نشان می دهد…
 
میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 

 

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید