Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " افزایش نفوذ شبکه فتوولتائیک در نواحی شهری از طریق سیستم های توزیع فعال: اولین نمایش در مقیاس بزرگ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
افزایش نفوذ شبکه فتوولتائیک در نواحی شهری از طریق سیستم های توزیع فعال: اولین نمایش در مقیاس بزرگ
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Infrastructure Systems and Services: Next Generation Infrastructure Systems for Eco-Cities
سال انتشار
2010
کد محصول
1012839
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
433 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

MetaPV، اولین پروژه در جهان است که فراهم کردن مزایای الکتریکی فتوولتائیک (PV) را در مقیاسی بزرگ، نمایش داده و راهی را به سوی برق دار کردن شهرها توسط منابع انرژی تجدید پذیر، نشان می دهد. مزایای اضافی PV برای پشتیبانی فعال شبکه، در دو محل نشان داده خواهد شد: یک ناحیه مسکونی/ شهری با 128 خانوار هر کدام با kWp 4 و یک ناحیه صنعتی با 31 سیستم PV هر کدام با kWp 200، در لیمبورگ بلژیک. این پروژه، ظرفیت های کنترل بهبود یافته پیاده سازی شده در اینورترهای PV، شامل کنترل ولتاژ فعال، ظرفیت عبور از خطای ولتاژ پایین، عملکرد شبکه مستقل و تعامل کنترل سیستم توزیع با سیستم ها PV را نشان می دهد. یک بررسی فنی و مالی مزایای اضافی PV نیز بخشی از پروژه است. نقش PV در ناحیه ای که به طور کامل توسط منابع تجدید پذیر تأمین شده، باید ارزیابی شود. کنترل هوشمند باید امکان افزایش نفوذ PV بازار در شبکه های موجود را فراهم کرده و استفاده بیشتر از منابع انرژی تجدید پذیر در شهرها و صنایع را با حداقل هزینه های سرمایه گذاری اضافی ترویج دهد. پروژه MetaPV، برای حمایت توسط کمیسیون اروپا در هفتمین برنامه چارچوب، پذیرفته شد. این پروژه در اکتبر 2009 آغاز شده و تا مارس 2014، به طول انجامید. این کنسرسیوم شامل 6 شریک از چهار کشور اتحادیه اروپاست.

-1مقدمه

برای سال 2020، EPIA هدف گذاری کرده که % 12 تقاضای توان در اروپا را از فتوولتائیک (PV) تأمین کند [1]. این هدف بلند مطابق با حدود GWp 400 مجموع ظرفیت نصب شده است [2]. این توسعه، در صورتی که شبکه همچنان به صورتی که در گذشته کار می کرده، کار کند، گلوگاه های شبکه را در سطح توزیع بروز خواهد داد [3]، [4]. با زیرساخت موجود و نظام عملکرد غیر فعال سیستم های توزیع، گلوگاه های محلی شبکه، یعنی نصب های PV در انتهای کابل های طولانی توزیع و خطوط هوایی و در نواحی با PV های با اتصال متراکم، از امروز ظاهر شده اند. به جای تقویت منظم شبکه های موجود یا حتی ایجاد شبکه های جدید برای کاهش گلوگاه های محلی، متصدیان سیستم توزیع (DSO) می توانند یک راه کار تکاملی را انتخاب کنند: افزایش ظرفیت میزبانی یک شبکه به وسیله کنترل شبکه فعال…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Europe
Industries
Inverters
Distributed power generation

ثبت سفارش جدید