Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " آیا اطلاعات حسابداری ارزش منصفانه مرتبط و قابل اطمینان است؟ شواهدی از تحقیقات در بازار سرمایه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آیا اطلاعات حسابداری ارزش منصفانه مرتبط و قابل اطمینان است؟ شواهدی از تحقیقات در بازار سرمایه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Accounting and business research
سال انتشار
2007
کد محصول
1012849
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
36
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
209 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

 در گزارش مالی، تنظیم­ کنندگان استانداردهای حسابداری آمریکایی و بین ­المللی چندین استاندارد اعلام اطلاعات و اندازه­ گیری و تصدیق برای دارایی­ های مالی ارائه کرده ­اند. هدف این مقاله، مرور مقالات موجود درباره بازار سرمایه است که فایده ارائه اطلاعات حسابداری ارزش منصفانه به سرمایه­ گذاران را بررسی می ­کنند. بنده در تهیه این مقاله مروری، یافته­ هایی را برجسته کرده ­ام که نه تنها موردتوجه محققان دانشگاهی، بلکه موردتوجه سهام داران و تنظیم ­کنندگان استاندارد است، زیرا آنها ارزیابی می­ کنند که استانداردهای ارزش منصفانه موجود، به چه اصلاحاتی نیاز دارند و استانداردهای آتی چه مسائلی را باید در نظر بگیرند. شواهد کلی حاصل از تحقیقات، نشان می­ دهند که ارزش­های منصفانه اعلام شده و تصدیق شده، برای سرمایه­ گذاران مفید هستند، اما سطح سودمندی آنها، تحت تاثیر میزان خطای اندازه ­گیری و منبع براورده است – مدیریت یا ارزیاب­ های خارجی. من بحثی راجع به مسائل اجرایی تعیین ارزش ­های منصفانه دارایی و بدهی نیز ارائه کرده­ام.

-1مقدمه

تنظیم ­کنندگان استانداردهای حسابداری در بسیاری از حوزه ­های قضایی در سراسر جهان، از جمله ایالات متحده، انگلستان، استرالیا و اتحادیه اروپا، استانداردهای موردنیاز برای تصدیق مقادیر ترازنامه بر اساس ارزش منصفانه و تغییرات بر اساس ارزش منصفانه در درآمد را وضع کرده­ اند. به عنوان مثال، در آمریکا، هیئت استانداردهای حسابداری مالی (FASB)، نیازمند تصدیق برخی اوراق سرمایه­ گذاری و مشتقات آن بر اساس ارزش منصفانه است. به علاوه، با تکامل قوانین حسابداری، بسیاری از مقادیر ترازنامه، با توجه به کاربرد جزئی قوانین ارزش منصفانه تعیین می­ شوند که به شرایط غیرعمومی مختلف، مانند زیان کاهش ارزش (به عنوان مثال وام­ها و سرقفلی) بستگی دارد و این که آیا یک مشتق برای پوشش تغییرات ارزش منصفانه (به عنوان مثال، فهرست اموال، وام ­ها، و اجاره­های ثابت پرداختی) به کار می­رود یا نه. FASB و هیئت استانداردهای حسابداری بین ­المللی (IASB) به صورت توام بر پروژه­ هایی کار می­ کنند که امکان وضع قانون برای تصدیق همه دارایی­ ها  و بدهی­ های مالی را بر اساس ارزش منصفانه با صورت­ های مالی بررسی می­ کنند…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


fair value

ثبت سفارش جدید