Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " چگونه ویژگی ‏های اطلاعات سیستم کنترل بر کیفیت رابطه صادرکننده و واسطه تأثیر می ‏گذارند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
چگونه ویژگی ‏های اطلاعات سیستم کنترل بر کیفیت رابطه صادرکننده و واسطه تأثیر می ‏گذارند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Elsevier, International Business Review
سال انتشار
2015
کد محصول
1012854
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
29
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
613 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

این مطالعه نگرش ‏هایی درباره نقش سیستم‏ های کنترل در ایجاد روابط مطلوب کسب و کار بین ‏المللی را ارائه می‏ کند. به ویژه، تأثیر ویژگی‏ های طراحی سیستم ‏های کنترل صادرکنندگان، به عنوان منبع اصلی اطلاعات، درباره کیفیت روابط صادرکنندگان با واسطه های خارجی شان بررسی می‏ کند. نتایج نشان می‏ دهند که در روابط کسب و کار بین ‏المللی، حوزه و بجا بودن اطلاعات به طور مستقیم بر کیفیت روابط تأثیر می‏گذارند و نشان می ‏دهند که کثرت استفاده از اطلاعات- به روش‏ های تشخیصی یا تعاملی- تا حدی این روابط مثبت را تقویت می‏ کند. یافته ها اشاره دارند که شرکت‏ های صادرکننده باید تلاش زیادی برای توسعه ‏ی سیستم ‏های کنترل رسمی انجام دهند که اطلاعات به جا و متناسب را تولید می کنند و همچنین راه‏ هایی را برای تحقیق بیشتر نشان ‏دهند. 

1-مقدمه     

بسیاری از شرکت‏ های کوچک و متوسط از طریق واسطه ‏ها (عاملین، واردکنندگان، دلالان و غیره) صادرات انجام می‏ دهند (کهلمیر و نایت، 2010؛ لئوندو، کیت‏کیز و سمیعی، 2002؛ مادسن، موئن، و هامرولد، 2012). این روابط دستیابی تولید کننده به بازارهای غیرقابل‏دسترس دیگر (گنچ‏ترک و اولاخ، 2007)، کاهش قیمت‏ ها (ساچدو، بلو و پلینگ، 1994)، بهبود کیفیت و عملکرد (گنچ‏ترک و اولاخ، 2007)، تماس با خریداران اصلی یا دانش حیاتی را ممکن می‏ سازند و خود این روابط خدمات بازاریابی پیچیده ‏تر که برای بازار خاصی اتخاذ شدند را سودمند می‏ سازد (پاهود دی مورتانگز و ووسن، 1999). اما توسعه‏ ی روابط هماهنگ با شرکای خارجی با مشکلات بسیاری روبرو است (لئونیدو، لئونیدو، کوداناریس، و هولتمن، 2013) که دستیابی به اهداف عملکرد را مشکل می‏ سازد (اورال، 2009). شناخت نسبتا کمی درباره‏ی اینکه چگونه شرکت‏های کوچک و متوسط می‏توانند این روابط را به منظور دستیابی به موفقیت بین ‏المللی بهتر مدیریت کنند، وجود دارد (کهلمیر و نایت، 2010)...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Control system characteristics Exporter–intermediary relationship quality

ثبت سفارش جدید