Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " تعریف مدیریت دانش: به سوی یک خلاصه کاربردی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تعریف مدیریت دانش: به سوی یک خلاصه کاربردی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Online Journal of Applied Knowledge Management
سال انتشار
2015
کد محصول
1012875
تعداد صفحات انگليسی
20
تعداد صفحات فارسی
30
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
688 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف مقاله حاضر، ارائه تاریخچه عمیق و وسیعی از تعاریف مدیریت دانش کاربردی است که این تعاریف توسط محققان و پژوهشگران به تساوی نوشته شده اند. از آنجائی که این تعاریف بخشی از بدنه دانش هستند؛ برای دانشگاهیانی که تحقیقات انجام می دهند، برای سازمان هایی که  مدیریت دانش را در نظر می گیرند و برای دیگر اشخاص علاقه مندی که تمایل بیشتری به آموختن این حوزه دارند؛  قابل دسترس است؛ تمامی این تعاریف به طور رایگان از طریق منابع دسترسی آزاد برای افراد ارائه شده است. در مجموع، تعاریف ارائه شده در این مقاله، حاصل تفکر و اندیشه حداقل 23 کشور و 23 حوزه است. بدرستی، مجموعه تعاریف نشان دهنده ماهیت چند رشته ای مدیریت دانش هستند. تجزیه و تحلیل های اولیه نشان دادند که رایج ترین افعال استفاده شده؛ شامل چهار فعل: استفاده، خلق، اشتراک گذاری و مدیریت می باشد.  و همچنین، رایج ترین اسامی بکار گرفته شده، شامل: دانش، فرآیند، سازمان و اطلاعات بوده است.

1-مقدمه

یادداشت نویسنده: هنگامی که ما کتاب راهنمای رهبری به مدیریت دانش را نوشتیم (گیراد و  گیراد، 2009)، عمدتاً، این کتاب به یک تعریف از مدیریت دانش خلاصه نشد. و در آن ابزارها، تکنیک ها و تاکنیک هایی را برای خلق دانش باور کردیم و برای ما تبادل دانش سازمانی اهمیت بیشتری از برچسب ها داشت. از زمان انتشار کتاب، ما امتیاز اشتراک گذاری یافته های خودمان را به صدها تن از مدیران در ده ها سازمان  داده ایم. در طول این سال ها ما آموخته ایم که  مدیران بسیاری به تعریف واضحی  از مدیریت دانش نیاز دارند و خواستار آن هستند. از اینرو، این تعاریف پاسخی برای انگیزه مدیران نیستند بلکه به مدیرانی که بدنبال این تعاریف هستند؛ کمک می کند. منشا این پروژه فهرستی از تعاریف مبتنی بر وب بودند؛ با این حال، ما باور داریم که تکامل کامل تر این است که فهرست رسمی تری از این تعاریف در مجلات منتشر شود...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


knowledge management
definitions
applied

ثبت سفارش جدید