Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " بررسی پروتکل‌های مسیریابی VANET برای ارتباطات خودرو با خودرو " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی پروتکل‌های مسیریابی VANET برای ارتباطات خودرو با خودرو
نویسنده/ناشر/نام مجله :
ISSN, IOSR Journal of Computer Engineering IOSRJCE
سال انتشار
2012
کد محصول
1012902
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
580 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



   چکیده

VANET (شبکه‌های ادهاک وسایل نقلیه) یک تکنولوژی جدید در حال ظهور همراه با ویژگی‌های منحصربه فردی است که این پروتکل را از دیگر شبکه های ادهاک متماییز ساخته است. با توجه به تپولوژی مدامآ در حال تغییر و قطع ارتباط مکرر، طراحی یک پروتکل مسیریابی موثر برای مسیریابی داده در میان وسایل نقلیه، به نام V2V برای ارتباطات خودرو به خودرو و ارتباط وسیله نقلیه به زیرساخت‌های کنار جاده، به نام V2I سخت است. بدلیل اینکه روزانه تصادفات زیادی رخ می‌دهد VANET یکی از تاثیرگذارترین زمینه‌های بهبود سیستم حمل و نقل هوشمند (ITS) است که می‌تواند امنیت جاده را افزایش دهد و اطلاعات ترافیکی را ارائه دهد. پروتکل مسیریابی موجود برای VANET برای برآورده کردن هر سناریوی ترافیکی کارآمد نیست. پروتکل مسیریابی مناسب نیازمند برقراری ارتباط بین وسایل نقلیه در راستای برقراری امنیت جاده‌ای است. در این مقاله، برروی مزایا و معایب پروتکل مسیریابی که بر توسعه پروتکل مسیریابی جدید یا بهبود پروتکل‌های مسیریابی موجود در آینده نزدیک کمک می‌کند، تمرکز می‌کنیم.

-1مقدمه

VANET یک تکنولوژی جدید سال‌های اخیر است، پژوهشگران توجهات زیادی به این زمینه داشتهاند. پروژه‌های پژوهشی بسیاری در سراسر جهان وجود داشته اند که با VANET مانند COMCAR [1]؛ DRIVE [2]، FleetNet [3] و NoW (شبکه ای برروی چرخ ها1) [6]، CarTALK 2000 [17]، CarNet [18] در ارتباط بودند. VANET یک شبکه ارتباطی بی سیم خود سازمان ده و خود کفا است. در این شبکه ماشین‌ها گره ها هستند که به خودی خود سرور و یا کلاینتی برای تبادل و اشتراک گذاری اطلاعات هستند. تعدادی برنامه کاربردی وجود دارد که برای VANET پیش بینی شده اند، برخی از آن ها در حال حاضر در یکسری از جدیدترین وسایل نقلیه وجود دارند، و در شکل 1 نشان داده شده است… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.      



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Proactive
Reactive
Routing Protocol
VANET

ثبت سفارش جدید