Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تشخیص مود جزیره‌ای در DG ی مبتنی بر اینورتر متصل به بارهای استاتیکی وابسته به فرکانس " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تشخیص مود جزیره‌ای در DG ی مبتنی بر اینورتر متصل به بارهای استاتیکی وابسته به فرکانس
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON POWER DELIVERY
سال انتشار
2011
کد محصول
1012986
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
37
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

تشخیص مود جزیره‌ای برای تولید پراکنده (DG) یک پیش‌نیاز حفاظتی مهم است. روش‌های ضد جزیره‌ای شدن برای DG ی مبتنی بر اینورتر در عمل طراحی شده و روی بارهای RLC تست شده است و از این رو، بارهای وابسته به فرکانس در نظر گرفته نشده است. در این مقاله، یک روش ضد جزیره‌ای شدن جدید بر اساس دروپ های Q-V و P-f به‌صورت همزمان طراحی شده و تحت شرایط جزیره‌ای مختلف با در نظر گرفتن انواع بارهای مختلف تست شده است. رفتار بارهای استاتیکی وابسته به فرکانس در مود جزیره‌ای مورد بحث قرار می‌گیرد. روش ضد جزیره‌ای شدن ارائه شده طوری طراحی شده است که همه موارد جزیره‌ای مهم را مربوط به بارهای استاتیکی وابسته به فرکانس و بارهای مبتنی بر RLC در نظر بگیرد. عملکرد روش پیشنهادی به‌منظور بررسی اغتشاش‌های سوئیچینگ و اغتشاش‌های ولتاژ شبکه، تست شده است. بررسی‌های تئوری در کنار نتایج شبیه‌سازی متمرکز با استفاده از نرم‌افزار Matlab/Simulink به‌منظور ارزیابی عملکرد روش ضد جزیره‌ای پیشنهادی ارائه می‌شود. برخلاف روش‌های پیشنهادی قبلی، نتایج نشان می‌دهند که روش شناسایی مود جزیره‌ای پیشنهادی در مقابل بارهای وابسته به فرکانس و نیز اغتشاش‌های سیستم، مقاوم است.

1-مقدمه

نفوذ بالای تولید پراکنده (DG) در شبکه‌های قدرت به‌منظور پاسخ به افزایش تقاضای بار و نیز منابع تجدید پذیر با دوام، امری مشهود است. نفوذ رو به افزایش DG سبب افزایش پیچیدگی سیستم توزیع شده و مشکلات متعددی را به وجود آورده است. در این میان، مود جزیره شدن، مهم‌ترین مشکل است. جزیره شدن شرایطی است که در آن بخشی از سیستم توزیع که DG و بارهای محلی را شامل می‌شود، برق‌دار باقی‌مانده و به‌صورت غیر تعمدی از سایر بخش‌های سیستم جدا می‌گردد. جزیره‌ای شدن می‌تواند باعث بروز خطا روی فیدر اصلی توزیع شود. ریکلوزر بخش ایزوله شده از سیستم را پس از زمان مشخص (که بر اساس نظر اپراتور سیستم تعیین می‌شود) دوباره متصل خواهد کرد. این عملکرد نامطلوب است به این خاطر که ممکن است به سیستم توزیع آسیب برساند. درنتیجه، شناسایی مود جزیره‌ای (ضد جزیره‌ای شدن) یک پیش‌نیاز مهم حفاظتی در سیستم‌های DG بوده و بر اساس استانداردهای IEEE Std. 929 و IEEE Std. 1547 [1] و [2] تعریف شده است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Frequency-dependent static loads
inverter-based distribution generation (DG)
islanding detection

ثبت سفارش جدید