Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " روش تحلیل پخش بار جدیدی برای دستیابی به عملکرد پایدار و بهینه در ریزشبکه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
روش تحلیل پخش بار جدیدی برای دستیابی به عملکرد پایدار و بهینه در ریزشبکه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON POWER DELIVERY
سال انتشار
2014
کد محصول
1012998
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
31
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله الگوریتم تحلیل پخش بار (LFA) جدیدی برای ریزشبکه های جزیره ای مبتنی بر دروپ (DBIM) ارائه می شود. به دلیل اینکه در LFA استاندارد، گرهی با ولتاژ مرجع ثابت وجود ندارد نمی‌توان آن را برای DBIM به کار برد. از آنجایی که این ولتاژ در ریزشبکۀ جزیره ای وابسته به روابط دروپ می باشد، این روابط به عنوان بخشی از معادلات پخش بار در نظر گرفته شده اند. LFA پیشنهادی به همراه بهینه سازی ازدحام ذرات برای انتخاب پارامترهای دروپ مورد استفاده قرار گرفته است، این پارامترها طوری انتخاب می شوند که اشتراک توان راکتیو را بهینه کنند. برای بهبود تنظیم ولتاژ، عبارات جبران سازی ولتاژ نیز پیشنهاد شده اند. همچنین یک روش مدل سازی برای بررسی پایداری و پایدارسازی ریزشبکه با استفاده از LFA پیشنهادی ارائه شده است. کارایی روش های پیشنهادی از طریق مطالعات شبیه سازی مختلفی مورد تایید قرار گرفته است.

1-مقدمه

اخیرا استفاده از منابع انرژی پراکنده (DER) برای توسعۀ سیستم های قدرت کم هزینه [1]، بهبود کیفیت توان (PQ) [2] و دستیابی به سایر مزایای زیست محیطی [3] مورد توجه قرار گرفته است. مفهوم ریزشبکه برای ادغام DER ها در شبکه مطرح شد. ریزشبکه مجموعه ای از بارها و منابع در سطح توزیع می باشد [4] - [7] که به صورت متصل به شبکه و یا در حالت جزیره ای کار می کند. عدم اتصال به شبکه در ریزشبکه های جزیره ای چالش های بسیاری را به همراه دارد [8]....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Islanded microgrid
load-flow analysis
microgrid modeling and stability

ثبت سفارش جدید