Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مدیریت انرژی در زمان واقعی به منظور ادغام منابع تجدیدپذیر در ریزشبکه: یک رویکرد بهینه سازی آفلاین " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت انرژی در زمان واقعی به منظور ادغام منابع تجدیدپذیر در ریزشبکه: یک رویکرد بهینه سازی آفلاین
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON SMART GRID
سال انتشار
2015
کد محصول
1012999
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
28
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ریزشبکه یک راه حل کلیدی برای شبکه های هوشمند در آینده است، زیرا تولیدات پراکنده تجدید پذیر و سیستم های ذخیره انرژی را به منظور تامین بار محلی با هم ترکیب می سازد. با این حال، به دلیل تصادفی و ادواری بودن تولیدات تجدیدپذیر، چالش های جدیدی در قابلیت اطمینان ریزشبکه ها رخ می دهد. برای پرداختن به این مسئله، در این مقاله مدیریت زمان واقعی انرژی برای یک سیستم ریزشبکه منفرد مورد مطالعه قرار می گیرد، که شامل یک سیستم تولید تجدیدپذیر، یک سیستم ذخیره انرژی، و یک بار تجمیع شده می‌باشد. ما تلاش داریم تا هزینه کل (که به صورت مجموع توابع محدب متغیر با زمان مدل شده) انرژی سنتی کشیده شده از شبکه اصلی در طول یک افق محدود را با بهینه سازی مشترک انرژی شارژ/دشارژ به/از سیستم ذخیره در طول زمان با حضور بار واقعی و قید های ذخیره کمینه کنیم. برای حل این مسئله در زمان واقعی، یک رویکرد بهینه سازی آفلاین را به منظور ایجاد الگوریتم آنلاین پیشنهاد نمودیم. در این رویکرد، ابتدا فرض کردیم که پروفیل انرژی خالص در زمان آینده به دقت پیش بینی شده و یا مشخص است، تحت آن شرایط حل زمان بندی انرژی آفلاین بهینه را در فرم بسته استخراج می کنیم. سپس، با الهام از حل آفلاین بهینه، یک پنجره-لغزشی بر اساس الگوریتم آنلاین برای مدیریت انرژی در زمان واقعی ارائه می دهیم. در نهایت، بر اساس داده های تولید باد سیستم قدرت ایرلند به منظور ارزیابی عملکرد الگوریتم پیشنهادی، شبیه سازی ها را به اجرا در آوردیم. در نهایت نتایج بدست آمده را با دیگر الگوریتم های اکتشافی و همچنین راه حل مبتنی بر برنامه نویسی دینامیک سنتی مقایسه نمودیم.

1-مقدمه

تولیدات انرژی تجدیدپذیر توزیع شده (مانند بادی و خورشیدی) به عنوان یک راه حل با مزایای محیط زیستی و اقتصادی برای ریزشبکه ها در آینده شناخته می شوند. در راستای ترکیب کارآمد انرژی تجدیدپذیر با شبکه، مفهوم ریزشبکه توجهات زیادی را به خود جذب کرده است. با ترکیب و کنترل یک گروه شبکه شده از تولیدات تجدیدپذیر پراکنده و سیستم های ذخیره، هر ریزشبکه توان را به طور مقرون به صرفه در یک ناحیه جغرافیایی کوچک برای کاربرهای محلی تامین می کند…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Convex optimization
distributed storage
energy management
microgrid
online algorithm

ثبت سفارش جدید