Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " یک راهکار مبتنی بر قضیه باقی مانده چینی برای فوروارد بسته های داده ای، به منظور بهبود قابلیت اطمینان و استفاده‌ی بهینه از انرژی در شبکه‌های حسگر بی‌سیم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک راهکار مبتنی بر قضیه باقی مانده چینی برای فوروارد بسته های داده ای، به منظور بهبود قابلیت اطمینان و استفاده‌ی بهینه از انرژی در شبکه‌های حسگر بی‌سیم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE/ACM TRANSACTIONS ON NETWORKING
سال انتشار
2012
کد محصول
1013005
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
50
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله قصد داریم نگاهی به یک شِمای جدید فوروراد بسته‌های داده‌ای در شبکه‌های حسگر داشته باشیم, در این شِمای پیشنهادی هدف این است که برحسب استفاده‌ی بهینه از انرژی و قابلیت اطمینان (پایایی) به ترکیب پیچیدگی محاسباتی و پایین و کارائی بالا بپردازیم. روش پیشنهادی، متکی بر یک الگوریتم تقسیم بسته بوده که از قضیه‌ی باقی‌مانده‌ی چینی (CRT) تبعیت می­کند؛ قضیه‌ی باقی‌مانده‌ی چینی بر مبنای یک تقسیم ماژولار ساده در بین اعداد صحیح توصیف می‌شود. مدلی تحلیلی را برای برآورد بهره وری انرژیِ شِمای پیشنهادی ارائه خواهیم داد و چندین مسئله‌ی کاربردی اعم از تأثیر کانال‌های غیر قابل اطمینان، تغییرات توپولوژی و سربار MAC را مورد بحث قرار خواهیم داد. نتایجی که به دست آمده است نشان می‌دهد که الگوریتم پیشنهادی از عملکرد بهتری نسبت به روش‌های متعارف دیگر و آن‌هم برحسب صرفه جویی در مصرف انرژی، سادگی و توزیع منصفانه‌ی مصرف انرژی در بین همه‌ی گره‌های مستقر در شبکه برخوردار می‌باشد.

1-مقدمه

شبکه‌ی حسگر بی‌سیم (WSN) متشکل از تعداد زیادی دستگاه ارزان قیمت بوده که این دستگاه‌ها در یک ناحیه‌ی جغرافیایی تقسیم و توزیع شده‌اند. گره‌های حسگر از توان پردازشی محدودی برخوردار بوده و بنابراین یک معماری پروتکل ساده را باید به منظور ساده و کارآمدتر نمودن ارتباطات طراحی نمود. علاوه بر این، واحد تأمین انرژی در این گره‌ها بر مبنای یک باتری با ظرفیت محدود بوده و بنابراین راهکارهایی که برای این شبکه‌ها ارائه می‌شود باید بتوانند مصرف انرژی را به حداقل سطح ممکن برسانند…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Chinese Remainder Theorem
energy efficiency
packet splitting

ثبت سفارش جدید