Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " T-CNTFET با همپوشانی گیت-درین و دو گیت فلزی مختلف: ساختاری جدید با افزایش جریان اشباع " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
T-CNTFET با همپوشانی گیت-درین و دو گیت فلزی مختلف: ساختاری جدید با افزایش جریان اشباع
نویسنده/ناشر/نام مجله :
ECS Journal of Solid State Science and Technology
سال انتشار
2016
کد محصول
1013008
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
971 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

برای اولین بار در این مقاله یک ترانزیستور اثر میدان تونل‌زنی بر اساس نانوله‌های کربنی نیمه‌رسانا با همپوشانی گیت و درین و گیت ماده دوگانه (OVDMG-T-CNTFET) ارائه، و با استفاده از تابع گرین غیرتعادلی (NEGF) شبیه‌سازی می‌گردد. در این ساختار از دو فلز با توابع کار متفاوت استفاده می‌شود. فلز نزدیک به سورس، تابع کار بالاتری دارد. این فلز تونل‌زنی را در بخش سورس کانال کنترل کرده و جریان حالت ON را افزایش می‌دهد. ناخالصی بخش درین این ساختار به ناحیه کانال نفوذ کرده و یا به عبارت دیگر یک همپوشانی بین نواحی درین و گیت به وجود می‌آید. نشان داده می‌شود که با انتخاب درستی از طول همپوشانی، رفتار استاتیکی و دینامیکی این قطعه ارتقا می‌یابد. ترانزیستورهای تونل‌زنی رایج از جریان اشباع پایین رنج می‌برند. ساختار پیشنهاد شده به طور قابل‌ توجهی جریان ON را که در کاربردهای سنجشی اهمیت دارد، بالا می‌برد. علاوه براین، این ساختار نسبت جریان، سرعت سویچنگ، فرکانس بهره‌ی واحد FT، ترارسانایی (هدایت انتقالی)، نوسان زیرآستانه‌ای (SS)، اثر حامل داغ و کاهنده‌ی سد درین (DIBL) را در مقایسه با ساختارهای رایج دیگر ارتقا می‌دهد.

1-مقدمه

برای غلبه بر محدودیت‌های پیمایش MOSFETهای اثر میدان نیمه‌رسانای اکسید فلزی، برخی از نیمه‌رساناها از جمله نانو لوله‌های کربنی (CNT) برای جایگزینی سیلیکون به عنوان ماده کانال پیشنهاد شده است. CNTها که توسط Ijima کشف شده‌ است، با توجه به خواص الکتریکی و مکانیکی بسیار عالی که دارند، به عنوان یک ماده مناسب برای آینده‌ی نانوالکترونیک شناخته شده‌اند. در ترازنیستورهای اثر میدانی CNT (CNTFET)، گیت با توجه به ضخامت نانو لوله‌ها کنترل خوبی روی کانال دارد…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


T-CNTFET

ثبت سفارش جدید