Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مروری بر تکنیک‌های برآورد قابلیت اطمینان برای شبکه‌های توزیع مدرن " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مروری بر تکنیک‌های برآورد قابلیت اطمینان برای شبکه‌های توزیع مدرن
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Renewable and Sustainable Energy Reviews
سال انتشار
2018
کد محصول
1013009
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
33
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
780 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ابزارهای تشخیص قابلیت اطمینان از لحاظ برنامه‌ریزی و مدرنیزاسیون سیستم‌های توزیع توان از اهمیت بالایی برخوردارند. در سال‌های اخیر شاهد توسعه روزافزون انرژی‌های تجدیدپذیر، تولید توزیع‌شده، ذخیره انرژی، خودروهای برقی، اتوماسیون حفاظت از دستگاه‌ها و طرح‌های پاسخ به تقاضا در شبکه‌های توزیع بوده‌ایم. تمام این تکنولوژی‌ها به نوعی در قابلیت اطمینان شبکه نقش دارند. هدف این مقاله مروری جدی است بر تکنیک‌های تعیین قابلیت اطمینان برای ارزیابی شبکه‌های توزیع، تاکید بر اهمیت کاربرد بیش از پیش منابع انرژی توزیع‌شده و کاربرد گسترده تکنولوژی‌های کنترل، حفاظت و مخابرات. در مورد هر تکنولوژی تحلیلی دقیق و تطبیقی بین تکنیک‌ها و مدل‌های مختلف که برای تعیین قابلیت اطمینان استفاده می‌شوند، همراه با دستورالعمل‌هایی در مورد کاربرد هرکدام ارائه شده‌است. برای نشان‌ دادن ویژگی‌ها و فرآیند مدل‌کردن ابزار‌های تعیین قابلیت اطمینان شبکه‌های توزیع مدرن، از یک مطالعه موردی استفاده خواهد شد.

1-مقدمه

قابلیت اطمینان برقی که در اختیار مشتری قرار می‌گیرد، با استفاده از اثر وقفه‌های ناگهانی که به علت نقص شبکه به مشتری و شرکت‌های توزیع تحمیل می‌شوند، قابل محاسبه‌اند [1]. در نتیجه سطوح قابلیت اطمینان مشخصی توسط سازمان تنظیم‌کننده تعیین شده و برای متصدیان شبکه توزیع که نتوانند به این سطوح برسند، جریمه تعیین شده‌است. علاوه بر این، یک سطح اطمینان کافی نیز طی برنامه‌ریزی شبکه توزیع باید در نظر گرفته شود…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Reliability assessment
Distribution networks
Distributed generation

ثبت سفارش جدید