Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تفکیک قیمت در یک مدل بازار برق ساده با شرایط بلوک و حداقل درآمد " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تفکیک قیمت در یک مدل بازار برق ساده با شرایط بلوک و حداقل درآمد
نویسنده/ناشر/نام مجله :
19th IEEE Mediterranean Electrotechnical Conference
سال انتشار
2018
کد محصول
1013010
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
509 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله یک سناریوی ساده برای بازار برق با انجام-یا-ابطال ، بلاک و حداقل درآمد سفارشات برای تست تاثیر مکانیسم های پاکسازی مختلف در یک محیط محاسباتی که برای استفاده آسان است پیشنهاد می شود. از دو رویکرد کلاسیک مبتنی بر پاکسازی قیمت به عنوان مرجع استفاده شد، که از نظر قوانین پذیرش پیشنهادهای قیمت بلوک متفاوت هستند. همچنین از یک روش پاکسازی جدید بهره برده شد، به صورتی که قیمت های سمت تقاضا و تغذیه تفکیک شدند. نشان داده شد که اگر تفکیک قیمت اعمال گردد، رفاه اجتماعی کل به میزان چشمگیری افزایش می یابد.

1-مقدمه

بازارهای برق از جنبه های مختلف خاص هستند. در ابتدا، به دلیل اینکه حتی امروزه نیز نمی توان برق را به طور کارآمد و اقتصادی ذخیره نمود، تولید باید در هر لحظه متناسب با مصرف باشد. ثانیا، به دلیل اینکه خطوط انتقال دارای ظرفیت محدود بوده و طبق قانون کیرشهف در سیستم به هم پیوسته ای از خطوط انتقال جاری می شوند، ورودی ها و خروجی ها را باید به دقت طراحی نمود تا تلفات به حداقل رسیده و قید های انتقال رعایت گردند. در مقالات چاپ شده در این زمینه،  مشکل اصلی در این چارچوب مرتبط است با پخش بار بهینه...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


electricity market

ثبت سفارش جدید