Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " نانوفناوری " با موضوع " پلتفرم پلیمریزاسیون شیمی‌گزین برای سنتز جریان از پلیمرها و نانوذرات کاربردی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پلتفرم پلیمریزاسیون شیمی‌گزین برای سنتز جریان از پلیمرها و نانوذرات کاربردی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
.
سال انتشار
2018
کد محصول
1013015
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله یک پلتفرم پلیمریزاسیون شیمی‌گزین برای سنتز جریان از پلیمرهای دوسرعامل‌دار تیولی، کوپلیمرهای بلوک آمفی‌فیلیک و نانوذرات فلز نجیب طراحی شد. با مونتاژ رآکتور لوله‌ای پکیده‌ی Novozyme435، پلی (ε-کاپرولاکتون) دوسرعامل‌دار α-تیول-ω-هیدروکسیل به شکل موثری از طریق پلیمریزاسیون‌های حلقه باز بدون گروه محافظ و فلز به دست آمد. محلول پلیمری مرکاپتو نهایی مشتق شده از فرآیند آنزیمی به طور مستقیم در سیستم میکروراکتوری (بدون گام تفکیکی) پمپاژ شد تا پلی (N-وینیل پیرولیدون) بلوک-پلی (ε-کاپرولاکتون) تهیه گردد. توزیع وزن مولکولی نسبتا باریک‌تر در مقابل مد دسته‌ای مشاهده شد. همچنین نانوذرات نقره در قالب جریان با استفاده از محلول پلیمر مرکاپتو به عنوان تثبیت‌‌کننده بدون تفکیک ساخته شد. جذب  باند رزونانس پلاسمای سطحی نانوذرات را می‌توان با تنظیم نرخ جریان، تنظیم کرد. این پلتفرم پلیمریزاسیون شیمی‌گزین، ابزاری قدرتمند برای تهیه پلیمر و نانومواد نجیب است.

1-مقدمه

واکنش‌های شیمی‌گزین توجه بسیار زیادی را در علم شیمی به ویژه در سنتز کلی محصولات طبیعی و تهیه پلیمرهای کاربردی [1-3] به خود جلب کرده است. روش گروه بدون محافظ برای توسعه شیمی پایدار و کارآمد توسط شیمی‌دانان دنبال شده است. اخیرا پلیمریزاسیون شیمی‌گزین در حضور مونومرها/آغازگرهای کاربردی، پروتکل سنتز ایده‌آلی برای به دست‌آوردن پلیمرهای عملکردی مشخص با کاربرد گسترده در بسیاری از حوزه‌ها می‌باشد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله نانوفناوری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده نانوفناوری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Microreactor
Enzyme catalysis
Chemoselectivity

ثبت سفارش جدید