Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مدل‌سازی و کنترل مقاوم یک ساختار توربین بادی دوقلو " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدل‌سازی و کنترل مقاوم یک ساختار توربین بادی دوقلو
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Control Engineering Practice
سال انتشار
2017
کد محصول
1013026
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
43
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
6 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

کنترل یک ساختار جدید از توربین‌های بادی دوقلو (TWT) در این مقاله ارائه می‌شود. این مفهوم جدید شامل دو توربین بادی جداگانه است که روی یک برج قرار گرفته است و می‌تواند در جهت مسیر باد بدون نیرومحرکه اضافی، بچرخد. حرکت بازوها در TWT آزادانه است. قاعده کنترلی بر اساس کنترل‌کننده مود لغزشی به‌منظور ردیابی نقطه ماکزیمم توان با کنترل سرعت روتور در TWT و چرخش انحرافی صورت می‌گیرد اما محرک انحرافی وجود ندارد. در نهایت، عملکرد استراتژی کنترلی پیشنهادی با کنترل‌کننده استاندارد تناسبی انتگرالی برای سناریوهای مختلف (جهت‌گیری متغیر با زمان و یا دامنه باد، خطای اینرسی سیستم و غیره) مقایسه شده است.

1-مقدمه

یک ساختار اصلی جدید برای توربین‌های بادی دوقلو در این تحقیق ارائه می‌شود. این مفهوم تحت عنوان SEREO بوده و توسط Herskovits, Laffitte, Thome,  و Tobie (2012) معرفی شده است (شکل 1 را مشاهده کنید) که شامل دو توربین بادی مجزا است که روی یک برج قرار گرفته‌اند و می‌توانند در جهت مسیر باد بچرخند.

ویژگی اصلی SEREO در مقایسه با توربین‌های بادی استاندارد، به این خاطر است که چرخش بازوها در توربین‌های بادی آزادانه ‌است، در واقع، هیچ موتور درایو کننده انحرافی اضافی برای جهت‌گیری در مسیر باد لازم نیست که در واقع نوآوری این سیستم است. چالش اصلی، طراحی ساختار کنترل‌کننده برای کنترل سیستم در مقابل باد است که تضمین‌کننده تولید انرژی در حالت بهینه است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Wind turbine
Nonlinear system
Robust control
Sliding mode controller (SMC)

ثبت سفارش جدید