Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " مروری بر توپولوژی NOC " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مروری بر توپولوژی NOC
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Innovative Research in Computer and Communication Engineering
سال انتشار
2016
کد محصول
1013073
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
208 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

به تعدادی از عناصر پردازشی که بر روی یک تراشه واقع شده ­اند، سیستم روی یک تراشه یا به اختصار SoC گفته می­شود. از آنجاکه ارتباطات SoC مبتنی بر bus می ­باشند، این امر موجب می­شود تا با افزایش انواع عناصر پردازشی، ساختار SoC نیز بسیار پیچیده ­تر شود. به­ منظور کاهش این پیچیدگی، بهتر است که از شبکه روی تراشه (یا به اختصار NoC) استفاده شود؛ زیرا NoC امکان استفاده از ارتباطات موازی سطح بالا را فراهم می­ آورد و موجب بهبود کارایی ارتباطات مبتنی بر تراشه نیز می­ شود. منظور از توپولوژی، اتصالات داخلی شبکه است. در NoC برای اتصال هسته به سایر بخش­ها، تعدادی توپولوژی وجود دارد؛ در این مقاله مروری بر روی تعدادی از توپولوژی­ های NoC انجام می­شود که این توپولوژی­ ها تعریف­ کننده­ ی اتصالات داخلی NoC می­باشند.

1-مقدمه

به تعدادی از عناصر پردازشی که بر روی یک تراشه واقع شده ­اند، سیستم روی یک تراشه (SoC) گفته می­شود. SoC ساختار بسیار پیچیده ­ای دارد که دلیل این پیچیدگی این است که ارتباطات SoC مبتنی بر bus می­باشند. شبکه روی یک تراشه (NoC) به­ عنوان جایگزینی برای SoC و ساختار مبتنی بر bus آن، ارائه شده­ است....



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Network on Chip

ثبت سفارش جدید